Skip to main content
Antwoord

verder spoelen

  • July 3, 2024
  • 8 reacties
  • 424 Bekeken

Hallo, we hebben sinds enkele weken een probleem met verder spoelen van opnames. De knop om verder te spoelen blijft soms hangen en dan spoelt hij met 1 tik 7minuten door soms. En als we bvb 1 of 2 minuten verder spoelen dan spoelt hij ineens terug waardoor we heel aantal keer moeten doorspoelen voor hij effectief verder gaat en vaak dezelfde reclame meerdere keren tegenkomen tijdens het doorspoelen.... Nog mensen met dit probleem?

Beste antwoord door Martin

Voor de afstandsbediening die versleten is kan morgen een PX forummedewerker je hiermee verder helpen om er een nieuwe op te sturen en daarom noteer je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • July 3, 2024

Is het de knop op je afstandsbediening die fysiek ingedrukt blijft al je hem lost of is het gedrag van de decoder bij spoelen die zeer onregelmatig verloopt, als je een TV box V7 die je hebt is dit wel het geval bij de laatste updates het geval!


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 3, 2024

Beide. De knop van de afstandbediening is aan het verslijten en blijft soms hangen met verderspoelen maar het is ook de box sinds de laatste updates, de box boven heeft het onregelmatige gedrag bij het spoelen ook, terwijl die afstandbediening in orde is. (Net als Spotify dat al een hele tijd niet werkt sinds een update 🙄) Maar ik ben dus niet de enige met dit probleem? 


Martin
  • Antwoord
  • July 3, 2024

Voor de afstandsbediening die versleten is kan morgen een PX forummedewerker je hiermee verder helpen om er een nieuwe op te sturen en daarom noteer je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 4, 2024

Klantgegevens zijn ingevuld. 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • July 4, 2024

@Evelien111 Je nieuwe afstandbediening is onderweg.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 4, 2024

Mail ontvangen. Super bedankt, al 1 zaak opgelost dan 🙂 Nu hopen dat het probleem sinds de update ook snel opgelost geraakt. 🤞


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • July 5, 2024

@Evelien111 We hebben het doorgegeven de problemen van spotify.


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 11, 2024

Dankjewel. Het probleem met het verder spoelen is alvast overigens volledig opgelost momenteel ♥️