Skip to main content
Beantwoord

verder spoelen

  • 3 July 2024
  • 8 reacties
  • 332 Bekeken

Hallo, we hebben sinds enkele weken een probleem met verder spoelen van opnames. De knop om verder te spoelen blijft soms hangen en dan spoelt hij met 1 tik 7minuten door soms. En als we bvb 1 of 2 minuten verder spoelen dan spoelt hij ineens terug waardoor we heel aantal keer moeten doorspoelen voor hij effectief verder gaat en vaak dezelfde reclame meerdere keren tegenkomen tijdens het doorspoelen.... Nog mensen met dit probleem?

Beste antwoord door Martin

Voor de afstandsbediening die versleten is kan morgen een PX forummedewerker je hiermee verder helpen om er een nieuwe op te sturen en daarom noteer je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privĂ©) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
PrivĂ© velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

8 reacties

Martin
  • 32667 reacties
  • 3 juli 2024

Is het de knop op je afstandsbediening die fysiek ingedrukt blijft al je hem lost of is het gedrag van de decoder bij spoelen die zeer onregelmatig verloopt, als je een TV box V7 die je hebt is dit wel het geval bij de laatste updates het geval!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 3 juli 2024

Beide. De knop van de afstandbediening is aan het verslijten en blijft soms hangen met verderspoelen maar het is ook de box sinds de laatste updates, de box boven heeft het onregelmatige gedrag bij het spoelen ook, terwijl die afstandbediening in orde is. (Net als Spotify dat al een hele tijd niet werkt sinds een update 🙄) Maar ik ben dus niet de enige met dit probleem? 


Martin
  • 32667 reacties
  • Antwoord
  • 3 juli 2024

Voor de afstandsbediening die versleten is kan morgen een PX forummedewerker je hiermee verder helpen om er een nieuwe op te sturen en daarom noteer je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privĂ©) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
PrivĂ© velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 4 juli 2024

Klantgegevens zijn ingevuld. 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 652 reacties
  • 4 juli 2024

@Evelien111 Je nieuwe afstandbediening is onderweg.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 4 juli 2024

Mail ontvangen. Super bedankt, al 1 zaak opgelost dan 🙂 Nu hopen dat het probleem sinds de update ook snel opgelost geraakt. 🤞


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 652 reacties
  • 5 juli 2024

@Evelien111 We hebben het doorgegeven de problemen van spotify.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 11 juli 2024

Dankjewel. Het probleem met het verder spoelen is alvast overigens volledig opgelost momenteel ♥️