V7 decoder een hoop miserie

  • 11 November 2020
  • 86 reacties
  • 4511 Bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

Dat is natuurlijk zo maar blijkbaar is het zo niet dan :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +3

Problemen met sommige aansluitingen en bekabelingen in de ROP kasten?

 

Er werken toch voldoende ingenieurs bij Px die onze vragen kunnen oplossen of toch tenminste nakijken. Als ik geen problemen heb en mijn naaste buur heeft constant technische problemen is het de taak van de techniekers om dat te bekijken? Toch?

Reputatie 1
Badge

Dat begrijp volkomen Martin, daarom ik, en misschien wel anderen ook, dreigen al eens om op te stappen naar de concurrentie, maar ik maak me sterk dat we dan van de regen in de drup terechtkomen, want ook daar zijn, of zullen er wel problemen zijn…… maar niet iedereen is even eerlijk…...:innocent:

ik denk daar ook eerst aan zelfs  zie ik berichten binnenkomen met ook melding van problemen van wifi , onderbrekingen, wegvallen …. ook de zelfde problemen met de v7 en die klanten zitten dan op glasvezel, maar natuurlijk alles valt of staat met de backbone als die alle data, niet kan slikken ja….

Maar langs de andere kant zijn er dan weer die geen problemen ondervinden, bvb mijn buur die kent zelf de helpdesk niet, om maar te zeggen hoe moeilijk het is om echt conclusies te trekken.

Reputatie 1
Badge

Ja Martin, zou het ook niet een beetje de infrastructuur zijn, ik heb tegenwoordig meer en meer last met mijn WiFi bridge, kunnen die kwalitatief achteruit gaan, of is het gewoon dat ze de data niet meer aankunnen? Dus zou het niet kunnen dat ook de dunne kabeltjes de data ook niet meer aankunnen?

nochtans hebben er een ganse groep van vrijwilligers een ruime tijd kunnen meedoen en hun bevindingen kunnen delen en doorgeven aan proximus ….

Het is wel complexer dan we ons soms voorstellen , bvb waarom hebben sommigen terugkerend problemen en ander nooit of bijna nooit zelfs als het nu niet over de V7 decoder gaat maar andere !?

Reputatie 1
Badge

Toch een rare wereld niet? Een medicament of vaccin of een auto wordt uitvoerig getest voor het op de markt komt, maar Proximus blijf maar doormodderen, ik denk zelfs dat die grote mannen hun abonnement bij Telenet hebben…….:joy::joy:

ik weet één ding dat vast staat en dat is wat ze ook zeggen of waar ook het probleem zit, je toch op hun oplossing zal moeten wachten waar het ook zit tot de v7 perikelen opgelost zijn dit is trouwens met alle perikelen met decoders geweest... 

Reputatie 5
Badge +3

Wat zeggen ze bij Proximus?

hopelijk niet aan de hardware of ze mogen ze allemaal in vuilbak gooien :wink:

Reputatie 1
Badge

Zou er mij nu eens iemand een antwoord kunnen geven op de vraag: is de ellende te wijten aan de hard- of de software, of aan alle twee?

 

weet jij hoelang ze met vroeger ouder decoders soms miserie gehad hebben vooraleer alles pico bello in orde was, zoals je nu eigenlijk van de v5-compact moogt zeggen !!!!

Reputatie 1
Badge

Martin, jammer genoeg gaat dat voor Proximus niet op, toen ik de V6 kreeg was die al niet meer zo nieuw en toch een hoop ellende mee gehad.

 

De V7 werd hier inderdaad al een paar keer omgeruild naar een V6 op vraag van de klant maar nog veel meer naar de V5-compact omdat die de stabielste nog altijd is.

ik heb van in het verleden of tenminste via mijn pa geleerd :slight_smile:  dat je best nooit direct op een nieuwe uitgave van een decoder overstapt, ik vergelijk het ook altijd met windows updates wacht liefst een tijd om up te daten om zo mogelijks een hoop miserie te vermijden.

Reputatie 5
Badge +3

Ik geloof dat de V6 nog altijd beschikbaar is, gewoon laten omruilen. (via post, bellen TD)

Reputatie 1
Badge

Ja mensen maar ik had niet veel keus, ik moest de V6 tegelmatig heropstarten soms meerder keren op een avond, en nu dit, ik begrijp echt niet hoe de visie van Proximus ineen zit, dit is op z’n zachtst gezegd niet klanten bevorderend.

Ik kijk ook eerst de kat uit te boom en dan pas ga ik overschakelen :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +3

Momenteel heb ik met de V6 niet veel problemen meer, werkt redelijk stabiel. Als ik hier al die problemen met die V7 lees, voor mij hoef deze nog niet!

Eerder verkeerd gehokt denk ik.

Reputatie 1
Badge

Ik moet me hier ook bij aansluiten dat ik op z’n minst gezegd niet tevreden ben over de wissel van V6 naar V7, V6 de Chinees was niks maar dit is niet veel beter, het duurt ook eeuwen voor hij opstart.

Ik vraag me werkelijk af of Proximus moedwillig volhard om de mensen naar de concurrentie te sturen?

Mvg

Testen in veel variërende situaties is altijd beter natuurlijk 

Reputatie 5
Badge +3

Zou het niet beter zijn dat Px  asap stopt met het leveren van de V7 en die eerst volledig op punt zet!

Ik heb een V6 en hou die zolang het probleem niet is opgelost, mijn andere decoder V5 mini is voorlopîg nog altijd de beste en stabielste decoder. Moet die bijna nooit resetten.

Mijn zoon is overgestapt naar Orange, heeft zijn modem en decoder tot hier toe nog nooit moeten resetten, is daar zeer tevreden over. 

mvg

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Als je naar mijn video’s gaat en daar je serie selecteert kan je boven de band waar je al de afleveringen apart ziet klikken op beheer opnames. Daar kan je de volledige serie verwijderen

Als je onderaan in die band je aflevering selecteert kan je ze bekijken of wissen en dan verdwijnt er maar 1 aflevering. Kan je dit eventueel nog eens testen met een andere opname ?

@Robert_026 Dat is zeker niet de bedoeling. Je kan elke aflevering afzonderlijk wissen. Je gaat naar het menu-mijn video’s. Als je je opname bekeken hebt, kan je ze opnieuw selecteren en dan kiezen voor ‘wissen’ en ‘ja’ om te bevestigen. Dan is enkel deze opname verwijderd. 

Hier vind je nog algemene tips over het gebruik van de V7

Beste,

Ik heb dit zo gedaan en toch waren al mijn andere afleveringen ook verwijderd 

 
 
 

Reageer