v8 met meer of minder problemen dan de V7 dat wordt dan weer de vraag
Heb de V7 ook terug gestuurd, 1 week werkte het , daarna steeds " geen ethernet verbinding" ...... alles geprobeerd en noppes ... ben terug naar de V5C gegaan , geen problemen ... De V7 wordt aangeboden bij Flex abo s ...Ik vraag mij ook af waarom dit toestel aanbieden, het werkt bij vele klanten slecht ,en staat echt niet op punt, zelfs de medewerkers bij Proximus kunnen er niet aan uit , je kan niet eindloos modem en V7 resetten , enz ....
@Danny64 Hier nu ook: opstarten: geen internet - ethernet verbinding. Tenminste 3 keer heropstarten.
Als ik dan volledig uitschakel en reset: programma kan niet worden afgespeeld, vastlopen, na 5 minuten resetten: beeld maar geen geluid.
Schandalig
Is ongeloofwaardig dat Proximus dergelijk materiaal aan haar klanten aanbied!
Is ook de reden dat ik bij mijn huidige V6 blijf ondanks ook met wat kleine bugjes.
De V5c is momenteel de stabielste, die moet ik bijna nooit resetten maar is niet 4K ondersteund.
Ik vind dat ze vooraleer een decoder aanbieden deze toch bijna voor 99% moet voldoen, die V7 is nu toch al een tijdje in omloop, waar blijven de updates?
deze lijstjes met fouten/problemen worden hier geregeld gemeld verspreid over het forum en zijn wel allemaal bekend bij Proximus alleen is de vraag wanneer gaan ze die problemen allemaal in orde krijgen !!!
NB: de V6 wordt niet meer gecommercialiseerd dus zullen ze bij Prox wel alle aandacht besteden aan de V7 decoder om die in orde te krijgen, maar wanneer ???
@Choreftis Hier alvast enkele tips om je wifi te verbeteren. Het feit dat alle lampjes uitvallen op de booster, wijst erop dat de verbinding tussen je b-box en de booster wegvallen. Als ik hier je wifi uittest zie ik er niet onmiddellijk een oorzaak voor. Heb je zowel B-box als booster al een keer direct na elkaar herstart ?
Indien deze tips niet helpen, kunnen we een afspraak maken zodat een technieker dit ter plaatse kan nakijken.
maar nog niet voor iedereen, het zal maar beter beter zijn als de klachten hier wegvallen of toch maar heel sporadisch meer gemeld worden.
Als je naar mijn video’s gaat en daar je serie selecteert kan je boven de band waar je al de afleveringen apart ziet klikken op beheer opnames. Daar kan je de volledige serie verwijderen.
Als je onderaan in die band je aflevering selecteert kan je ze bekijken of wissen en dan verdwijnt er maar 1 aflevering. Kan je dit eventueel nog eens testen met een andere opname ?
Welke Applicatie versie hebben jullie? Ik heb 4.58.9 en een hoop miserie.
De ene dag werkt dat ding normaal, de andere dag voor geen meter. Als je een opname wil bekijken error, terug naar live en dan terug naar opname werkt soms. soms niet.
Fast forward, die niet reageert en dan ineens een heel stuk verder springt.
Denk niet dat het aan de HW ligt, eerder aan de software die 3SS gemaakt heeft. Hangt met haken en ogen aan elkaar. EPG trekt op niks. 1 kanaal en daar moet je dan door scrollen. hoe kan je zo een overzicht hebben. Denk dat ik heel die handel ga buiten flikkeren en naar Orange ga overstappen.
Helpdesk is ook een lachertje, weten er helemaal niks van.
Maar daar mogenwe wel elke maand een pak euro’s voor betalen. pffff
Zal nog zeker wachten om over te gaan naar de Flex tot de V7 problemen opgelost zullen zijn
Martin, het komt me misschien wat laat naar boven maar wat bedoeld ge met het bovenstaande, wat heeft Flex met de decoder te maken?
Dat Flex gedoe is ook iets om koekeloeroes van te worden, door het feit dat ik nog een oud pack heb en de mogelijkheid er inzit dat ik ”misschien” iets minder zou moeten betalen heb ik al drie keer een offerte laten maken voor een Flex pack op basis van mijn bestaand pack, welnu ik heb al drie keer een verschillend bedrag gekregen, dus hou ik de boot af, ik vertrouw ze niet, een fout ja maar een herstel duurt dan weer een hele tijd…..
ik weet niet juist waar en in welk verband ik dit gepost heb?
maar de V7 is compatible met Flex packs maar niet met oude packs.
Sorry Martin heb de quote verkeerd gelezen, het is van Antoon1, maar nu doet ge me weer verwonderd opkijken, de V7 niet compatibel met oudere packs????? en bij mij dan???? Of wat mankeer ik dat ik niet weet?
Ik weet niet welk pack je hebt maar daar bedoelde ik mee dat Iemand die met nog een oud pack zit van voor tuttimus/ familus die kan zijn bv. oude decoder niet omruilen voor een V7 decoder
Beste Martin, mijn pack heeft geen naam, noemt alleen Internet + TV + Telefonie, maar toen ik vroeg om mijn V6 te ruilen was ik wel in alle staten, ik had die avond alles geprobeerd wat maar mogelijk was om een beetje tv et hebben, en toe heb ik gebeld en eens deftig mijn mening gezegd aan iemand die me dan nadien doorschakelde naar de klantendienst en die heeft me dan een V7 beloofd want dat is ook niet van de eerste keer goed gegaan hoor…..
ik heb ook 4.58.9 . voor de moment valt het wel mee bij mij. hoop dat het zo blijft .
@PC13
Mss kan je voorlopig de v7 omruilen voor de v5-Compact totdat de V7 volledig gedebugd is en stabieler wordt!
Waarom proximus persé een eigen decoder moest hebben in plaats van gewoon een bewezen functionele decoder uit een ander land te gebruiken.…
Dat is pas onbegrijpelijk.
hoe bedoel je met eigen decoder proximus deze is toch van Technicolor frankrijk die er levert aan verschillende landen en providers?
Dat is ook zo en dat zal ook het standpunt zijn van iedereen, maar de praktijk is spijtig genoeg anders en daar zit gans het probleem, dus als ze dit standpunt delen en het recht willen trekken zullen ze volgens mij dan voorstellen om de V7 om te ruilen voor een V5-compact, want dat ze gaan voorstellen dat je voor de v7 niks of minder moet maandelijks betalen tot alle problemen opgelost zijn, zie ik ze nog zo vlug niet doen
Zal nog zeker wachten om over te gaan naar de Flex tot de V7 problemen opgelost zullen zijn
Waarom proximus persé een eigen decoder moest hebben in plaats van gewoon een bewezen functionele decoder uit een ander land te gebruiken.…
Dat is pas onbegrijpelijk.
Ik ook maar niet ten koste van een slecht draaiend apparaat.
En bij de eerste lijn, de TD, is het muisstil!
Dat is ook zo en dat zal ook het standpunt zijn van iedereen, maar de praktijk is spijtig genoeg anders en daar zit gans het probleem, dus als ze dit standpunt delen en het recht willen trekken zullen ze volgens mij dan voorstellen om de V7 om te ruilen voor een V5-compact, want dat ze gaan voorstellen dat je voor de v7 niks of minder moet maandelijks betalen tot alle problemen opgelost zijn, zie ik ze nog zo vlug niet doen
Mijn standpunt is: als men als klant moet betalen om een decoder te gebruiken ga ik ervan uit dat deze werkt!
Dat bedoel ik net ook en daar zit het hem juist dat er hier een groot verschil is tussen hoe het logisch zou moeten gebeuren en hoe het er dan praktisch aan toegaat en dat is dan ook met alle decoders zo geweest op een kleine uitzondering na met de v5-compact waar er veel minder problemen mee geweest zijn.
Maar een keer je een bepaalde weg ingeslagen bent is het altijd heel moeilijk om totale omkeer te maken, wat ik natuurlijk met dit gezegd zijn niet wil zeggen dat ik het wil goedpraten.
Ik zie daarom ook Proximus niet ineens de beslissing nemen om te zeggen we stoppen even met de v7 en sturen je allemaal een V5-C decoder op en pas als alles 100% ok is met de v7 mag je de v5-C omruilen.
Ik denk, en dit is ook maar mijn persoonlijke mening, dat ik er best aan gedaan heb om de kat uit de boom te kijken en afgewacht heb om een de v5-c om te ruilen voor een V7, maar ieder zijn mening uiteraard.
Ze moeten dat doen vooraleer een toestel op de markt te brengen, als ik een nieuwe laptop of een smartphone wil kopen veronderstel ik dat deze perfect draait, en ik denk Martin jij met je technische kennis hetzelfde, toch?
Wij kunnen daar nog een uur over debatteren, tegen dat die decoder een beetje op punt zal staan komt er al een V8 uit en kunnen we weer van voren beginnen!
mvg