V7 decoder een hoop miserie

  • 11 November 2020
  • 86 reacties
  • 4511 Bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

Ik weet niet welk pack je hebt maar daar bedoelde ik mee dat Iemand die met nog een oud pack zit van voor tuttimus/ familus die kan zijn bv. oude decoder niet omruilen voor een V7 decoder

Reputatie 1
Badge

Sorry Martin heb de quote verkeerd gelezen, het is van Antoon1, maar nu doet ge me weer verwonderd opkijken, de V7 niet compatibel met oudere packs????? en bij mij dan???? Of wat mankeer ik dat ik niet weet?

ik weet niet juist waar en in welk verband ik dit gepost heb? 

maar de V7 is compatible met Flex packs maar niet met oude packs. 

Reputatie 1
Badge

Zal nog zeker wachten om over te gaan naar de Flex tot de V7 problemen opgelost zullen zijn

Martin, het komt me misschien wat laat naar boven maar wat bedoeld ge met het bovenstaande, wat heeft Flex met de decoder te maken?

Dat Flex gedoe is ook iets om koekeloeroes van te worden, door het feit dat ik nog een oud pack heb en de mogelijkheid er inzit dat ik ”misschien” iets minder zou moeten betalen heb ik al drie keer een offerte laten maken voor een Flex pack op basis van mijn bestaand pack, welnu ik heb al drie keer een verschillend bedrag gekregen, dus hou ik de boot af, ik vertrouw ze niet, een fout ja maar een herstel duurt dan weer een hele tijd…..

Waarom proximus persé een eigen decoder moest hebben in plaats van gewoon een bewezen functionele decoder uit een ander land te gebruiken.…

Dat is pas onbegrijpelijk. 

hoe bedoel je met eigen decoder proximus deze is toch van Technicolor frankrijk  die er levert aan verschillende landen en providers?

Reputatie 7
Badge +1

Dat is ook zo en dat zal ook het standpunt zijn van iedereen,  maar de praktijk is spijtig genoeg anders en daar zit gans het probleem, dus als ze dit standpunt delen en het recht willen trekken zullen ze volgens mij dan voorstellen om de V7 om te ruilen voor een V5-compact, want dat ze gaan voorstellen dat je voor de v7 niks of minder moet maandelijks betalen tot alle problemen opgelost zijn, zie ik ze nog zo vlug niet doen :slight_smile:

Zal nog zeker wachten om over te gaan naar de Flex tot de V7 problemen opgelost zullen zijn 😷🤔

Reputatie 6
Badge +3

Waarom proximus persé een eigen decoder moest hebben in plaats van gewoon een bewezen functionele decoder uit een ander land te gebruiken.…

Dat is pas onbegrijpelijk. 

Reputatie 1
Badge

That's the point...

Dat is ook zo en dat zal ook het standpunt zijn van iedereen,  maar de praktijk is spijtig genoeg anders en daar zit gans het probleem, dus als ze dit standpunt delen en het recht willen trekken zullen ze volgens mij dan voorstellen om de V7 om te ruilen voor een V5-compact, want dat ze gaan voorstellen dat je voor de v7 niks of minder moet maandelijks betalen tot alle problemen opgelost zijn, zie ik ze nog zo vlug niet doen :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +3

Mijn standpunt is: als men als klant moet betalen om een decoder te gebruiken ga ik ervan uit dat deze werkt!

Dat bedoel ik net ook en daar zit het hem juist dat er hier een groot verschil is tussen hoe het logisch zou moeten gebeuren en hoe het er dan praktisch aan toegaat en dat is dan ook met alle decoders zo geweest op een kleine uitzondering na met de v5-compact waar er veel minder problemen mee geweest zijn.

Maar een keer je een bepaalde weg ingeslagen bent is het altijd heel moeilijk om totale omkeer te maken, wat ik natuurlijk met dit gezegd zijn niet wil zeggen dat ik het wil goedpraten. 
Ik zie daarom ook Proximus niet ineens de beslissing nemen om te zeggen we stoppen even met de v7 en sturen je allemaal een V5-C decoder op en pas als alles 100% ok is met de v7 mag je de v5-C omruilen.

Ik denk, en dit is ook maar mijn persoonlijke mening, dat ik er best aan gedaan heb om de kat uit de boom te kijken en afgewacht heb om een de v5-c om te ruilen voor een V7, maar ieder zijn mening uiteraard.

 

Reputatie 5
Badge +3

Ze moeten dat doen vooraleer een toestel op de markt te brengen, als ik een nieuwe laptop of een smartphone wil kopen veronderstel ik dat deze perfect draait, en ik denk Martin jij met je technische kennis hetzelfde, toch?

Wij kunnen daar nog een uur over debatteren, tegen dat die decoder een beetje op punt zal staan komt er al een V8 uit en kunnen we weer van voren beginnen!

mvg

Wat kunnen ze veel meer zeggen dan dat ze volop bezig zijn om het voor de V7 in orde te krijgen?

Reputatie 5
Badge +3

Ik ook maar niet ten koste van een slecht draaiend apparaat.

En bij de eerste lijn, de TD, is het muisstil!

omdat velen wel geïnteresseerd is in android TV 

Reputatie 5
Badge +3

Is nochtans hier al ruimschoots besproken wat betreft de problemen met de V7.

Ik heb bijna geen problemen meer met de V6 en mijn overbuur moet bijna nooit zijn V6 resetten.

Dus aan wat ligt het? Vraag mij af waarom altijd een nieuwe decoder uitrollen vol met bugs als er een perfect stabiele decoder werkt zoals de V5 compact?

Wat voor zin heeft het als er een team thuistesters meewerken aan een nieuw toestel als er niets wordt opgelost!

Reputatie 1
Badge

Die heb ik over een paar weken in een Vlaamse colère gebeld en geëist dat ik een V7 zou krijgen omdat ik dat Chinees gedoe beu was, niet wetende dat ik van de regen in de drup zou terechtkomen.

Want ik ben ooit van de V4 naar de V6 gegaan en toen is de miserie begonnen.

Reputatie 5
Badge +3

Je hebt veel geduld! Bij mij lag dat al lang buiten, zou niet betalen voor een hoop miserie.

Omruilen naar een V6 of V5 c is de voorlopige beste oplossing denk ik. 

Heb je de TD al gecontacteerd? 

Reputatie 1
Badge

Goede morgen samen,

Ik probeer juist mijn V7 te laten checken voor updates en ja hoor de release 3.58.2 ,598MB, als dat correct is tenminste.

Ik heb dat dan maar laten installeren en ben benieuwd, de eerste vaststelling is dat er aan het geluid niets gedaan is, als ik de decoder op surround zet, wat aangeraden wordt, dan moet ik mijn versterker bijna helemaal open zetten om iets te horen, dit is verre van veilig, want als je dan wisselt naar een ander medium kan het wel eens zijn dat er een paar speaker naar de knoppen zijn, dus hij speelt gewoon mono zoals 40 jaar geleden, en dat komt dan door een surround versterker van 500€ haha.

Maar allé we blijven bezig…..

dat hebben ze toch al verschillende keren gedaan dus zal voor u ook wel geen probleem zijn, enfin je ziet  maar eerst wat de software update brengt !

Reputatie 1
Badge

Dat is allemaal goed Martin, maar ze moeten dat ook nog willen doen he..

En als het dan nog niet opgelost is is het niet beter dat je omruilt voor een v5-Compact tot de problemen met v7 achter de rug zijn, nee?

Reputatie 1
Badge

Nee Martin ik had een V4 en die was goed  alle voor mij toch..... dus we wachten op een update....

Had je vroeger een V5 decoder voor de v7 en had je toen ook problemen?

Hopelijk brengt de software update op de V7 die vandaag en morgen uitgerold wordt wat soelaas !

 

Reputatie 1
Badge

Ik amuseer me vanavond weeral kostelijk, eerst decoder herstart, niks, stilstaand beeld en blokjes.....heel leuk, uit armoe nu modem wifi bridge en decoder herstart, ondertussen is de goesting over, heb goesting om nen kalaschnikof te kopen en wa ambras te gaan maken.

Daar moet wij tenslotte meer dan 100 euro voor betalen he....

Reageer