Vraag

V7 decoder

  • 23 February 2023
  • 7 reacties
  • 806 Bekeken

Sinds een aantal dagen heb ik een V7.

Niet alles is mij duidelijk.

  1. verschillende opnames van 1 serie kan ik niet meer allemaal gelijktijdig verwijderen ?
  2. sommige series op Pickx+ vind ik niet meer terug. bvb La Confrérie S1 was dit nog afl 11 e.v. , My Life is Murder S3 is “weg”, The Hunting S1 zie ik afl 1 en 4, waar is 2 en 3 
  3. ook de nieuwe opdeling per seizoen is omslachtig en bovendien staat niet altijd bij die afleveringen de naam van de serie wat het uiteraard heel moeilijk maakt

hebben jullie hier tips of oplossingen ?

 

grtn

Frank


7 reacties

ter info :

De laatste programma’s die je hebt bekeken via tv replay of opnames zie je inderdaad altijd staan. Pas na 7 dagen worden ze automatisch verwijderd.

Opnames lange termijn kun je niet meer bekijken met de V7 (opnames lange termijn zijn trouwens nog niet mogelijk via de V7 decoder). Opnames die evt op een oude decoder V5 op de HDD stonden kun je niet bekijken via een andere decoder.

Dat weet ik allemaal

Maar vraag 1 was mogelijk op de V6

En voor vraag 2 bedoel ik dat op de V6 er meerdere series beschikbaar waren die ten gepaste tijde de afleveringen daarvan werden uitgezonden op het Pickx + kanaal

Reputatie 7
Badge +5

@Freaky Frank Zie je ze wel in de tv-gids staan? 

Dit heeft niks met de tv gids te maken

Reputatie 5
Badge +2

@Freaky Frank  Op uw 2de vraag zie je de afleveringen die je aanhaalt en serie nog staan tussen de uitzendingen van pickx +?

ik ga proberen te verduidelijken. Vroeger bij de V6 ging ik via Pickx+ naar series. Daar kon ik de afleveringen zien die reeds uitgezonden waren via de zender. Ik nam die series niet op maar kon ze dan 2 tot 4 afleveringen na elkaar bekijken. Dat deed ik bvb voor La Confrérie. Die reeks staat niet meer tussen de series terwijl nog afleveringen 11 t/m 14 moesten uitgezonden worden. The Hunting wordt vandaag uitgezonden via de zender. Staat wel tussen de series maar enkel aflevering 1 en 4. Waar is 2 en 3 ?

En antwoord op vraag 1 ? Niemand ?

Proximus vraag 3 ???

 

Reputatie 7
Badge +4

@Freaky Frank 

  1. verschillende opnames van 1 serie kan ik niet meer allemaal gelijktijdig verwijderen ? 
    • Je kan deze opnames wel gelijktijdig verwijderen. Dit door bij je serieopname te kiezen voor ‘opname beheren’ en daarna ‘Wissen’. Dan worden alle opnames die al gebeurd zijn verwijderd maar toekomstige opnames zullen wel nog gebeuren. Als je maar 1 opname wil wissen moet je deze aflevering selecteren in de lijst van de afleveringen van deze serie. 
  2. sommige series op Pickx+ vind ik niet meer terug via menu en series. bvb La Confrérie S1 was dit nog afl 11 e.v. , My Life is Murder S3 is “weg”, The Hunting S1 zie ik afl 1 en 4, waar is 2 en 3 
    • Vind je deze series niet terug via de zoekfunctie bovenaan in het ‘home’-menu of de TV-gids ? De inhoud van kanalen verschilt niet per decoder
  3. ook de nieuwe opdeling per seizoen is omslachtig en bovendien staat niet altijd bij die afleveringen de naam van de serie wat het uiteraard heel moeilijk maakt
    • Op welke plaats bekijkt u dit overzicht dan juist ? 

Reageer