v7 decoder

  • 15 July 2020
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Beste 

 

 

We zullen beginnen bij het begin.

Begin deze maand kreeg mijn pa een mail dat de v4 decoder vervangen ging worden door een v5.

Een week later 

Ik zie dat de v7 decoder beschikbaar is en ik vraag deze aan helaas 🥜 🧀 niet gelukt toen heb ik maar gevraagd om de vervanging van de v4 naar v5 te annuleren aangezien ik liever even langer wacht dan oud materiaal te ontvangen.dit Werdt door de klantendienst bevestigd

Een week later

Ik zie dat het verschillende forumleden gelukt is om een opruiming te doen via de Messenger klantendienst dus ik waag mijn kans dit is gelukt ik content komt morgen 15 juli binnen 

 

Maar nu het probleem vandaag Werdt er namelijk toch een v5c geleverd ik bel met de klantendienst waar men mij zegt dat ik deze niet kan terugsturen aangezien het terugstuur label bestelt is voor de v4 dus dat ik deze maar moet binnen brengen bij een Proximus verkooppunt 

Maar nu zie ik het al gebeuren dat ik die lterugbreng dat ze dit niet registreren en dak uiteindelijk twee keer betaal is er een mogelijkheid om daar een teruggave bevestiging van te krijgen

 

 

 

Met vriendelijke groeten

Jasper De Haseleer


2 reacties

De v4 moet in principe niet teruggestuurd aangezien deze bestemd is voor het recyclage park, maar ook ivm met het al dan niet vervangen van de door u ontvangen v5c door een V7 dat wordt geval per geval bekeken of je er ene kan toegestuurd krijgen, maar dat zullen de proximus medewerkers wel verder met je morgen afhandelen als ze hier terug langskomen op het forum.

De v4 moet in principe niet teruggestuurd aangezien deze bestemd is voor het recyclage park, maar ook ivm met het al dan niet vervangen van de door u ontvangen v5c door een V7 dat wordt geval per geval bekeken of je er ene kan toegestuurd krijgen, maar dat zullen de proximus medewerkers wel verder met je morgen afhandelen als ze hier terug langskomen op het forum.

De v7 had ik gevraagd voor de v5 toekwam aangezien bij dacht dat die v5 geannuleerd was maar dit blijkt van niet 

 

Reageer