Skip to main content

Onze v5 decoder met harde schijf is defect geraakt door een fout gelopen update (could not load middleware error), zelf na herhaaldelijke reset van modem en decoder.

 

Nu heeft Proximus een vervangdecoder toegestuurd maar dit is nog een v6.

 

Is het niet mogelijk om onmiddellijk een v7 te krijgen i.p.v. die verouderde box?

@FransK Ik heb je vraag verplaatst naar een bestaand topic hierover.

Met behoud van jouw pack kan ik de decoder omruilen naar een nieuwe V5 compact of een V6 decoder. Wens je de V7 Android TV decoder? Dan zal je moeten opteren voor een Flex pack.

Welk model zou je graag ontvangen?

Groetjes,

Antonella


@buelensg  Ik heb je vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic hierover.

Volgens onze gegevens heb je momenteel een V6 decoder.  Indien je jouw Tuttimus pack met Affinity korting wenst te behouden, kunnen we de decoder omruilen naar een V5 compact of een V6.

Indien je een V7 Android TV decoder zou wensen, moet je opteren voor een Flex pack. Hierbij zou je de Affinity korting wel verliezen omdat deze niet compatibel is met Flex. Deze wordt dan wel vervangen door een tijdelijke korting van € 5/maand gedurende 12 maanden.

Meer info over Flex vind je hier: (de promo prijzen gedurende 3 maanden gelden niet voor vestaande klanten)

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella


Dag 'Proximus'-medewerker.

Betreft omruiling oude V4-afstandsbediening & V5-compact-decoder.

Wegens een defecte aan/uit toets (en nog een paar andere...) van de afstandsbediening
moesten we veelvuldig de aan/uit toets van de decoder gebruiken en dit tere toetsje
is nu helemaal losgekomen (rammelt in de decoder). De decoder werkt nog prima maar
we moeten wel via de open opening vooraan de decoder met een kleine schroevendraaier
aan- en uitzetten, wat moeilijk en zeer onveilig is.

Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening + decoder op te sturen?

Klantnummer en tel.nr. staan in profiel.

Rood omcirkeld zijn de defecte toetsen en verdwenen aan/uit toets van decoder.

Bedankt bij voorbaat.


@Simba49 

klopt wat Martin zegt : bij de oude packs kunnen geen nieuwste producten geactiveerd worden, dat is gewoon niet meer compatibel.

dat Flex pack is toch interessant voor jullie : zo goed als dezelfde prijs/inhoud, met nog enkele betere opties…

maar je kiest zelf natuurlijk…

groeten

Tina


Bij oude packs wilt proximus geen Android decoder leveren, mijn pa heeft net het zelfde voor.


Okay, bedankt voor het antwoord.

 

Mij niet helemaal duidelijk waarom ons pack dan “incompatibel” zou zijn maar tenminste een antwoord.

 

Dan zal de v6 moeten volstaan vrees ik.


Goedemorgen

@Simba49 

Jullie hebben een pack tv internet tel waar de V7 niet op toegepast kan worden.

Een Flex pack kan voor jullie de oplossing zijn.

Qua inhoud is vooral de inbegrepen formule onbeperkt bellen met de vaste lijn interessant.

Ook een gratis wifi booster is inbegrepen in het volledige Flex Pack.  Er hoeft geen mobile toegevoegd te worden.

Het mobile internet kaartje is niet meer inbegrepen.

Kijk eens op https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

(de vermelde promo is enkel van toepassing op heel nieuwe klanten die een internet verbinding bestellen)

Groeten

Tina


 Anyone?


de bbox ook al gereset of heropgestart en decoder ook al gereset?

Wat omruilen naar V7 betreft dat kan een prox medewerker maandag natrekken of je er voor in aanmerking komt 

je zou natuurlijk al eerst moeten weten waarom de V5-C vastloopt want het zou goed kunnen dat je V7 dan ook (vlugger) vastloopt 

prox medewerkers kunnen ook je lijn eens testen op fouten.


Beste klantendienst,

Mijn decoder V5 compact loopt regelmatig vast en de opnames kunnen niet afgespeeld worden. Ik heb al alles terug opgestart zonder resultaat. Ik ben ook een gebruiker van google chrome om foto’s en beelden naar mijn tv te “swipen”.

De nieuwe decoder V7 zou dit ingebouwd  hebben, mijn vraag is nu kan ik overschakelen naar een V7 decoder?

Graag een seintje, waarvoor dank

mvg,
Geert B


Het is wel zo dat er veel met een V7 na een tijd terug willen naar de V5 compact en andere willen een V6 in de plaats, hopelijk kunnen de Proximus specialisten al deze problemen oplossen en blijkbaar zitten ze op eern serieus been want het duurt veel te lang, enfin als de V7 in orde komt en stabiel wordt in de toekomst ga ik ook wel mijn v5-compact omruilen voor een V7.


De v6 heeft ook zo zijn problemen precies en de v7 wordt tenminste ontwikkeld.


Tijdelijk is wel een zeer relatief begrip !!!

V7 Stand van zaken | Proximus Forum


Kan zijn maar development wordt nu gefocust op de v7 zou ik aannemen en dus is dat maar tijdelijk.


Niet vergeten dat de V7 nog niet volledig op punt staat (lees met foutjes) de V6 zou het mogelijk iets beter doen ? Maar de V5 is eigenlijk nog de stabielste van allemaal.


Reageer