Skip to main content

Sinds gisteren werkt TV Replay niet meer op geen enkele zender. Replay symbool

steeds zichtbaar ?

Nog eens nagekeken blijkbaar opgelost ?

Wat betekent fout P030 ?

 

volgens deze tabel → hier

 


@Sony2

Heb je de decoder al eens herstart?

 

Geert


Wij hebben hetzelfde probleem, TV box werd al herstart, maar er staat bij geen enkel programma de optie meer om te herstarten


Beste GeertC,

Het gebeurt meermaals dat met een bewegend blad wordt gemeld dat het opstarten langer

duurt om energie te besparen waar dan na een tijd de melding verschijnt dat een kabel niet

aangesloten is. Nochtans is alles altijd aangesloten, telkens met het heropstarten van

de modem komt het dan wel langzaam in orde, t.t.z. dat alle zenders eerst moeten opladen.

Toen de modem en pickx werden geplaatst had de technieker alleen een kabel van 15m.

ter beschikking met als resultaat dat er zeker 12m opgerold in de tv kast hangt, kan dit

de oorzaak zijn van een en ander ?

Ook over de vraag over foutmelding P030 had ik graag een antwoord gekregen.

Als die 12m opgerolde kabel problemen kunnen veroorzaken kan er dan een technieker

dit komen verhelpen en kunt u daar het nodige voor doen a.u.b.

 

Karel V

 

 


Een UTP  netwerkkabel mag zeker 12 m lang zijn dat zal zeker de oorzaak niet zijn.


Een UTP  netwerkkabel mag zeker 12 m lang zijn dat zal zeker de oorzaak niet zijn.

OK maar die vertragingen en het ontbreken van tv replay terwijl het replay symbool toch

zichtbaar is moet toch een oorzaak hebben en wat betekent nu eigenlijk de foutmelding

P030, dat is al zo cryptisch als de foutmeldingen van Microsoft die voor een gebruiker

helemaal geen betekenis hebben. De uitleg om naar een andere zender over te schakelen

heeft geen zin als het fenomeen zich voordoet bij alle zenders.

Ik zal met alle plezier een like geven als er over deze zaken een degelijk antwoord

gegeven wordt.

 

Karel V.

 

 

 

 


Voor verder hulp zal je best een reactie van een PX moderator afwachten tot hier iemand van hen terug de draad opneemt.


@Sony2

P030 is zoals @Martin het zegt 

die opgerolde ethernetkabel zou ook geen kwaad mogen kunnen. 

Heb je al eens een reset van de decoder gedaan via het menu? Reset Android TV Box via de afstandsbediening - YouTube

 

Geert


Heb je al eens een reset van de decoder gedaan via het menu? Reset Android TV Box via de afstandsbediening - YouTube  

Neen zal het eens bekijken.

Sony2

 


Reageer