‘THINK POSSIBLE’….. not really.
Het relaas so far hoe je aan abbo neemt op Studio100 Go via een mobile abonnement:
1. Via mobile het abonnement genomen. Na 24u zou het moeten werken, maar dat was na 48u nog niet het geval. Contact opgenomen via de hulpdienst.
“Meneer, via mobile kan U helemaal geen abonnement nemen op studio100 go pass, daar heb je TV voor nodig.”…. Dit gesprek duurde ongeveer 30 minuten waarbij ik met handen en voeten uitgelegd heb dat het wel degelijk kan, zie de website etc. , m’n heeft me doorverbonden met iemand die het dan wel begreep en die zou het oplossen. “Tegen morgen zou het in orde moeten zijn meneer.”
2. 3 dagen later: Ja, meneer, ik snap het niet, zou moeten werken. Hebt U de app al eens proberen opnieuw te installeren. Ja, mevrouw, heb ik al gedaan, alsook alles driemaal dubbel nagekeken aan mijn kant. Alles werkt naar behoren, maar de app niet. ‘Ik heb geen geldig abonnement’ krijg ik als melding… “Blijft U even aan de lijn meneer”. 40 minuten later. Ja, alles zou eigenlijk moeten werken meneer. We melden het aan Studio100, want het ligt bij hun. Check morgen nog eens.
3. Na 4 weken, 6 telefoons van telkens minimum 1 uur en steeds opnieuw via een keuzemenu waar je bij god niet weet welke knop in te drukken om de juiste persoon te krijgen, nog steeds geen werkende app. Vandaag opnieuw gebeld, en de experts gaan mij terugbellen.
Als ik het antwoord mag raden zoals reeds 4 maal gekregen:
“Ja, meneer, aan onze kant is alles correct, maar zal bij studio100 liggen. We hebben hun een mail gestuurd en dan zou het wel opgelost moeten zijn.”.
Deze samenvatting heeft dus al pakweg 8 uur gekost van telefoons, uitzoeken via app, zelfs mails naar Studio100… en vooral blijven denken:
“THINK POSSIBLE”
… nog steeds wachtende op een oplossing.