Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3799 Bekeken

Als ik content wil bekijken in de studio 100 go app, waarvoor een go pass nodig is, dan slaag ik er niet in om me hiermee aan te melden.
Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.

Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.

Wanneer zal dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Yannick Vandepaer 10 February 2022, 10:32

Bekijk origineel

93 reacties

@Tyler Sorry voor de late reactie. Ondervind je dit probleem nog steeds ? Heb je dit in verschillende browsers voor ? 

dit probleem is nog steeds aanwezig op verschillende toestellen en verschillende browsers. ik heb nog nooit kunnen inloggen.

Hebben jullie hier nu eindelijk eens een oplossing voor?

Goeiemorgen,

 

We krijgen steeds onderstaande melding wanneer we willen inloggen op de studio 100 go app.

Het abonnement is momenteel nog in testfase tot morgen, we hebben niks stopgezet omdat het gewoon betalend mag worden en we dit dus verder willen gebruiken.

Kan dit even nagekeken worden aub?

 

Beste,

Ook hier heb ik sinds kort problemen met aanmelden. Ik krijg de melding dat ik geen Go Pass heb terwijl ik ervoor hierop geen probleem had met aanmelden.

Reputatie 7
Badge +3

@Shauni.S 

Is dit zowel op de app als op de digitale tv?

 

Geert

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

geachte,

ik krijg steeds onderstaande melding voor de studio 100 go pass.

Indien ik mij voor de pass wil inschrijven krijg ik melding dat ik hiervoor reeds betaal.
Kunnen jullie nakijken wat het probleem is aub?

 

Hallo, 

Hier hetzelfde probleem met de studio 100 go app.  Al naar de klantendienst gebeld maar deze loste niets op. Op tv werkt het wel gewoon. 

 

Dit probleem is na al die jaren nog altijd niet opgelost. Ik heb een studio 100 go pass via mijn abo. Op tv werkt deze perfect maar op de app op mijn gsm e  tablet krijg ik steeds de melding dat ik geen geldige pass heb. 

Hallo, 

Hier hetzelfde probleem met de studio 100 go app.  Al naar de klantendienst gebeld maar deze loste niets op. Op tv werkt het wel gewoon. 

 

Vorig jaar na 2 maand bellen heb ik de ombudsdienst ingeschakeld en was op een paar dagen in orde gebracht. Dus het kan. 

Nu na enkele maanden bij andere provider geweest te zijn, ben ik van miserie teruggekeerd en weer hetzelfde probleem met de studio 100 go pass. Tis echt een miserie 

Reputatie 7
Badge +3

@Fiekenbrem  De App de-installeren , toestel herstarten, App opnieuw instaleren. je dient in de  studio 100 go app in te loggen met je email adres en paswoord van MyProximus . 

@Fiekenbrem  De App de-installeren , toestel herstarten, App opnieuw instaleren. je dient in de  studio 100 go app in te loggen met je email adres en paswoord van MyProximus . 

Bedankt, ga het eens proberen

Reputatie 7
Badge +3

Bekijk ook dit antwoord hier   https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/studio-100-go-app-kan-niet-aanmelden-met-go-pass-46243?postid=698644#post698644  

 

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

Hallo,

Ik heb sinds kort ook een studio 100 go pass genomen maar krijg altijd de melding dat ik geen geldig abonnement heb. We hebben geen digibox van proximus dus daar kan ik niet op testen of het werkt.

 

Is hier ondertussen al een oplossing voor gevonden?

Ik heb al geprobeerd om mij op myproximus af te melden en via de site terug in te loggen zoals hier gezegd is geweest maar zonder resultaat.

 

Hallo, 

 

Hier hetzelfde probleem met de studio 100 go app.Op tv werkt het wel gewoon.

 

Kan ook niet inloggen op de studio 100 go app.

Kan dit nagekeken worden aub.

Met vriendelijke groeten, 

Nico

Reputatie 7
Badge +5

@Nico25 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Zelfde probleem hier. Ik zie dat dit probleem zich al meer dan 5 jaar voor doet. Op zijn minst speciaal te noemen🤨.

Zijn nu op vakantie en hadden ervoor de pass aangeschaft om zowel de lange ritten als ter plaatse op momenten de kids rustig te kunnen houden. Dit is dus duidelijk niet gelukt. Kunnen jullie dit snel oplossen aub zodat wij toch 2 van de 3 weken kunnen genieten van de diensten die we hebben aangeschaft.

 

Ps. Ik heb alle "oplossingen" hierboven reeds uitgeprobeerd.

 

Gefrustreerde groet.

Reputatie 7
Badge +3

@Duber


We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert

Reageer