Skip to main content
Beantwoord

Streaming niet beschikbaar


Op mijn ipad kan ik geen enkel live of opgenomen programma bekijken. Overal en altijd dezelfde bovenstaande foutmelding.
Op mijn iphone daarentegen geen problemen.
Ik merk geen verschillen in de instellingen.
Op Ipad van mijn vrouw ook geen problemen.
Kunnen jullie mij helpen aub?
Dank je wel.

Beste antwoord door maddiedp

Inmiddels opgelost via chat proximus, het werkt weer
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

41 reacties

  • 0 reacties
  • 16 november 2018
Heb je al eens geprobeerd de applicatie volledig te herinstalleren? Groetjes, Wenzel

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 16 november 2018
Jazeker.
Toestel volledig uitgezet en opnieuw opgestart. Uninstall, Install.
Zonder resultaat.

  • 0 reacties
  • 16 november 2018
Zou je eens kunnen proberen met de tablet naar fabrieksinstellingen te herstellen?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 16 november 2018
Sorry, dat is er over.
Dat brengt me te ver van huis.
Alle andere apps werken.
Heb de laatste versie ios.
Dan mogen we wel verwachten dat Proximus TV ook werkt.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 november 2018
Beste

ik heb het zelfde probleem, en het betreft hier zowel mijn oude als nieuwe ipad.
Hoe kan dit opgelost worden?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 20 november 2018
Miperrone, Mathieke, kunnen jullie even de landinstelling en tijdszone nakijken? Dit doe je via instellingen => algemeen.
Staat deze op regio 'Belgie' en tijdszone 'Brussel'?

  • 0 reacties
  • 20 november 2018
Hey Mathieke. Wat heb je al geprobeerd? Is de app al hergeïnstalleerd en/of de tablet naar fabrieksinstellingen herstelt? Groetjes, Wenzel

Martin
  • 32667 reacties
  • 20 november 2018
En lokalisatie moet ook aanstaan eens je buiten Belgie bent dacht ik toch!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 november 2018
Proximus TV doet al maanden moeilijk terwijl de app van de concurentie werkt als een fluitje van een cent.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 23 november 2018
Hallo Johan, kan je mij via een privé bericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer of vaste lijnnummer doorsturen + wat extra info over wat er juist niet lukt zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 december 2018
ThomasP, mijn instellingen staan correct. Maar de app werkt nog steeds niet.

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 1 januari 2019
Ook hier op mijn nieuwe ipadpro kan ik niets met de tv app!! Stream niet mogelijk staat er steeds! Terwijl de app net op de iPad nuttig zou zijn!

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 2 januari 2019
Kan je de app eens verwijderen en terug installeren?

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 2 januari 2019
Heb ik al meermaals gedaan, maar noppes!

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 2 januari 2019
welke ios versie heb je op dit toestel ?

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 2 januari 2019
iOS 12.1.1 dus helemaal up to date!

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 2 januari 2019
ik heb even je login gecontroleerd en zie hierop geen problemen
kan je me de foutmelding die je ontvangt doorsturen ?

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 2 januari 2019
Hierbij zou een schermafbeelding moeten staan in attachment!

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 2 januari 2019
Heb je de stappen uit volgend topic allemaal eens opgevolgd? https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/een-probleem-met-de-nieuwe-tv-app-in-ios-en-in-4g-volg-deze-gids-44772

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 2 januari 2019
Lukt niet! Heb me aangemeld via mijn iPhone 4 G omdat ik geen 4 G op mijn iPad heb, maar dat lukt ook niet!

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 2 januari 2019
Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam die je gebruikt voor de Proximus Tv app ?

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 2 januari 2019
Heb Ik net gedaan! Bedankt alvast!

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 2 januari 2019
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 3 januari 2019
Bedankt voor de persoonlijke service! Knap werk! Alles werkt nu prima! Dank je!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 januari 2019
Hoi kapper.
Heb hetzelfde probleem op ipad: "stream niet beschikbaar"
Wat was de oplossing?