Beantwoord

Streaming niet beschikbaar

  • 16 november 2018
  • 41 reacties
  • 4515 Bekeken

Op mijn ipad kan ik geen enkel live of opgenomen programma bekijken. Overal en altijd dezelfde bovenstaande foutmelding.
Op mijn iphone daarentegen geen problemen.
Ik merk geen verschillen in de instellingen.
Op Ipad van mijn vrouw ook geen problemen.
Kunnen jullie mij helpen aub?
Dank je wel.
icon

Beste antwoord door maddiedp 28 januari 2019, 21:49

Inmiddels opgelost via chat proximus, het werkt weer
Bekijk origineel

41 reacties

Op alle andere toestellen (PC, smartphone) werkt het normaal.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je op andere toestellen nog wel inloggen (eventueel even testen op de pc via www.proximus.be/pickx) ? Er is geen specifiek probleem gekend met die androidversie

Ik heb onlangs mijn Samsung P 5110 tablet manueel ge-üpgradet naar android 6.0.1. Maar op de Pickx-app. krijg ik nog steeds de melding “streaming niet beschikbaar, probeer opnieuw”. Nochtans is alles correct ingesteld (locatiegegevens, rechten voor de Pickx-app).  

‘Locatievoorzieningen’ stond AAN, dus dat is niet de reden.

Reputatie 7
Badge +4

@kristof_020 Het is de bedoeling dat je op je ipad zelf de locatie gegevens inschakeld , dus niet in de pickx app. 

In België werkt dit nu wel.

Op mijn iPad staan de locatie gegevens van de app Pickx op ‘vraag’.  Ik slaag er niet in om dit te veranderen, komt steeds terug op ‘vraag’.

 

Reputatie 7
Badge +4

@kristof_020 Heb je dit probleem enkel in Luxemburg of ook in België? Zijn de locatiegegvens op je toestel ingeschakeld?

Het is met de app dat het niet werkt.

Op dit moment ben ik in Luxemburg en werk ik via de hotel wifi.

Het is de eerste keer dat ik het probeer via Pickx.  Met de vorige app TV overal lukte het wel.

Reputatie 7
Badge +4

Kristof, lukt dit via de app wel? 

Pickx werkt niet.  Niet op mijn ipad en niet op android gsm.

Telkens verschijnt de melding ‘stream niet beschikbaar - probeer opnieuw’

Hoe kan dit verholpen worden?

vandaag weer de melding "streaming niet beschikbaar"

buiten het feit dat we bijna dagelijks programmas half opnieuw moeten kijken omdat de app halverwege het programma plots uitvalt en stopt met casten.. je moet dan dat programma ook weer volledig opnieuw kijken.. grappig wel.. een picx abo hebben maar de serie via de EEN website kijken omdat dat stabieler is..

ook maken ze wel mooi reclame over die picx app.. de helft van de opties zijn niet mogelijk bij de epic combo pack.. wat heb ik al spijt..
Reputatie 7
Badge +4
Dutske, ik heb een aanpassing gedaan, kan je even opnieuw testen of het nu wel lukt? Indien het niet lukt stuur je even een privé bericht naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam die je gebruikt om in te loggen?
Inmiddels opgelost via chat proximus, het werkt weer
Ook bij mij is de streaming niet beschikbaar. Tablet reeds opnieuw opgestart, app reeds opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Ik krijg dezelfde melding als de Kapper...
Reputatie 7
Badge +3
Hey Dutske!

Heb je nog steeds dit probleem? Wat krijg je als je jouw toestel herstart?

Groetjes,
Wenzel
Heb privé bericht gehad met de medewerkers en zij hebben dit opgelost!
Hoi kapper.
Heb hetzelfde probleem op ipad: "stream niet beschikbaar"
Wat was de oplossing?
Bedankt voor de persoonlijke service! Knap werk! Alles werkt nu prima! Dank je!
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten
Heb Ik net gedaan! Bedankt alvast!
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam die je gebruikt voor de Proximus Tv app ?
Lukt niet! Heb me aangemeld via mijn iPhone 4 G omdat ik geen 4 G op mijn iPad heb, maar dat lukt ook niet!
Reputatie 7
Badge +4
Heb je de stappen uit volgend topic allemaal eens opgevolgd? https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/een-probleem-met-de-nieuwe-tv-app-in-ios-en-in-4g-volg-deze-gids-44772
Hierbij zou een schermafbeelding moeten staan in attachment!
Reputatie 7
Badge +4
ik heb even je login gecontroleerd en zie hierop geen problemen
kan je me de foutmelding die je ontvangt doorsturen ?

Reageer