Op mijn iphone daarentegen geen problemen.
Ik merk geen verschillen in de instellingen.
Op Ipad van mijn vrouw ook geen problemen.
Kunnen jullie mij helpen aub?
Dank je wel.
Beste antwoord door maddiedp
Bekijk origineelBeste antwoord door maddiedp
Bekijk origineelOp alle andere toestellen (PC, smartphone) werkt het normaal.
Kan je op andere toestellen nog wel inloggen (eventueel even testen op de pc via www.proximus.be/pickx) ? Er is geen specifiek probleem gekend met die androidversie
Ik heb onlangs mijn Samsung P 5110 tablet manueel ge-üpgradet naar android 6.0.1. Maar op de Pickx-app. krijg ik nog steeds de melding “streaming niet beschikbaar, probeer opnieuw”. Nochtans is alles correct ingesteld (locatiegegevens, rechten voor de Pickx-app).
‘Locatievoorzieningen’ stond AAN, dus dat is niet de reden.
In België werkt dit nu wel.
Op mijn iPad staan de locatie gegevens van de app Pickx op ‘vraag’. Ik slaag er niet in om dit te veranderen, komt steeds terug op ‘vraag’.
Het is met de app dat het niet werkt.
Op dit moment ben ik in Luxemburg en werk ik via de hotel wifi.
Het is de eerste keer dat ik het probeer via Pickx. Met de vorige app TV overal lukte het wel.
Pickx werkt niet. Niet op mijn ipad en niet op android gsm.
Telkens verschijnt de melding ‘stream niet beschikbaar - probeer opnieuw’
Hoe kan dit verholpen worden?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.