Skip to main content
Op mijn ipad kan ik geen enkel live of opgenomen programma bekijken. Overal en altijd dezelfde bovenstaande foutmelding.

Op mijn iphone daarentegen geen problemen.

Ik merk geen verschillen in de instellingen.

Op Ipad van mijn vrouw ook geen problemen.

Kunnen jullie mij helpen aub?

Dank je wel.
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten
ik heb even je login gecontroleerd en zie hierop geen problemen

kan je me de foutmelding die je ontvangt doorsturen ?
welke ios versie heb je op dit toestel ?
Kan je de app eens verwijderen en terug installeren?
Inmiddels opgelost via chat proximus, het werkt weer
Hey Dutske!



Heb je nog steeds dit probleem? Wat krijg je als je jouw toestel herstart?



Groetjes,

Wenzel
Heb privé bericht gehad met de medewerkers en zij hebben dit opgelost!
Bedankt voor de persoonlijke service! Knap werk! Alles werkt nu prima! Dank je!
Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam die je gebruikt voor de Proximus Tv app ?
Heb je de stappen uit volgend topic allemaal eens opgevolgd? https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/een-probleem-met-de-nieuwe-tv-app-in-ios-en-in-4g-volg-deze-gids-44772
Hallo Johan, kan je mij via een privé bericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer of vaste lijnnummer doorsturen + wat extra info over wat er juist niet lukt zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry
Heb je al eens geprobeerd de applicatie volledig te herinstalleren? Groetjes, Wenzel
Zou je eens kunnen proberen met de tablet naar fabrieksinstellingen te herstellen?
Sorry, dat is er over.

Dat brengt me te ver van huis.

Alle andere apps werken.

Heb de laatste versie ios.

Dan mogen we wel verwachten dat Proximus TV ook werkt.
Hey Mathieke. Wat heb je al geprobeerd? Is de app al hergeïnstalleerd en/of de tablet naar fabrieksinstellingen herstelt? Groetjes, Wenzel
Miperrone, Mathieke, kunnen jullie even de landinstelling en tijdszone nakijken? Dit doe je via instellingen => algemeen.

Staat deze op regio 'Belgie' en tijdszone 'Brussel'?

Pickx werkt niet.  Niet op mijn ipad en niet op android gsm.

Telkens verschijnt de melding ‘stream niet beschikbaar - probeer opnieuw’

Hoe kan dit verholpen worden?


Op alle andere toestellen (PC, smartphone) werkt het normaal.


Dutske, ik heb een aanpassing gedaan, kan je even opnieuw testen of het nu wel lukt? Indien het niet lukt stuur je even een privé bericht naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam die je gebruikt om in te loggen?

Kan je op andere toestellen nog wel inloggen (eventueel even testen op de pc via www.proximus.be/pickx) ? Er is geen specifiek probleem gekend met die androidversie


vandaag weer de melding "streaming niet beschikbaar"



buiten het feit dat we bijna dagelijks programmas half opnieuw moeten kijken omdat de app halverwege het programma plots uitvalt en stopt met casten.. je moet dan dat programma ook weer volledig opnieuw kijken.. grappig wel.. een picx abo hebben maar de serie via de EEN website kijken omdat dat stabieler is..



ook maken ze wel mooi reclame over die picx app.. de helft van de opties zijn niet mogelijk bij de epic combo pack.. wat heb ik al spijt..

@kristof_020 Het is de bedoeling dat je op je ipad zelf de locatie gegevens inschakeld , dus niet in de pickx app. 


Kristof, lukt dit via de app wel? 


Ik heb onlangs mijn Samsung P 5110 tablet manueel ge-üpgradet naar android 6.0.1. Maar op de Pickx-app. krijg ik nog steeds de melding “streaming niet beschikbaar, probeer opnieuw”. Nochtans is alles correct ingesteld (locatiegegevens, rechten voor de Pickx-app).  


Het is met de app dat het niet werkt.

Op dit moment ben ik in Luxemburg en werk ik via de hotel wifi.

Het is de eerste keer dat ik het probeer via Pickx.  Met de vorige app TV overal lukte het wel.


Reageer