Vraag

skynet mail in outlook

  • 27 January 2022
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

Inbox in outlook van skynet mail geeft alle mails als ongelezen aan. Alles markeren en als gelezen markeren helpt niet na een tijdje terug alle mails als ongelezen. Andere inboxen niet, al jaren ook met skynet geen probleem. Account reeds verwijderd en terug gezet maar geen resultaat.

Heeft hier nog iemand probleem mee. Is nu ongeveer één week aan de gang.


7 reacties

FYI: bericht vandaag nog gepost door proximus forummedewerker »  

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers. Alvast onze excuses voor het ongemak!

   

Ik heb dit probleem al een aantal weken. Ongelezen mails markeren als “gelezen” werkt niet.

Dit is een zeer vervelend issue.

Ik begrijp niet dat een bedrijf als Proximus dit probleem niet kan oplossen. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn?

Ik heb verschillende email accounts (zoals vele andere personen) maar bij geen enkele andere is dit een probleem. 
Alleen bij proximus (skynet mail) kan men tegenwoordig de mails niet markeren als “gelezen”. 
Ook al heb je de mail effectief gelezen, blijft deze op “Ongelezen” staan.
Zeer frusterend.

Ik begin mij zelfs af te vragen of men Proximus mail wel kan vertrouwen. (In geval van privacy en werking van het mail programma)

Reputatie 7
Badge +5

@RonyC Kan je het desbetreffende email adres toevoegen aan je forumprofiel? Dan kunnen we het doorgeven.

Is dit op de webmail?

Reputatie 5
Badge +2

ik heb een hp computer waar een outlook email adres aan gekoppeld is, via de app komen de mails van skynet binnen, beantwoorden kan ik wel niet daarvoor moet ik naar proximus mail gaan, rechtstreeks via proximus mail kan ik ze natuurlijk wel beantwoorden, nieuwe mails aanmaken met skynet kan dan wel weer wel, maar op https:outlook.live.com/mail komen de mails van skynet en proximus niet binnen, onlangs had ik een alais aangemaakt met proximus achteraan natuurlijk en juist één dag zijn ze binnengekomen en dan weer niet meer

Het is toch raar dit wel één dag lukt en dan niet meer, dus er zal niets mis zijn met de instellingen

Ik heb dit al gemeld maar blijkbaar kan daar niets aan gedaan worden

Update:

Als ik via de mail app van proximus, de "ongelezen" items op "Gelezen" zet, dat werkt wel.

Ook als ik het bericht open in de app, om te lezen, dan wordt dit ook op "gelezen" gezet.

Als ik dan naar de webmail terug ga, dan zie ik dat de items op "Gelezen" staan.

Maar via de webmail (van Proximus) werkt dat nog steeds niets.

 

Reputatie 7
Badge +5

@RonyC Ik geef het mee door.

Reageer