Skip to main content
Antwoord

Scherm opnames en geplande opnames

• June 21, 2025
  • 10 reacties
  • 310 Bekeken

Beste allemaal, sedert een kleine week krijg ik een eigenaardig scherm te zien als ik een opname wil bekijken ook op geplande opnames.Het zal wel duidelijk zijn op de toegevoegde afbeeldingen .Dank bij voorbaat 

Beste antwoord door HadewychT

@noel_024 Dankjewel voor je fijne feedback. Meer info over de nieuwe decoder vind je hier

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • June 21, 2025

@noel_024 Je zou al eens kunnen proberen door de internet box en de decoder te heropstarten zie voor meer info → hier

• Auteur
  • Apprentice
  • June 21, 2025

Beste Martin ,dat heb ik reeds gedaan  ,de internet box is een V6

Martin
  • June 21, 2025

Is die V6 decoder (Tv box) rechtstreeks verbonden met een internetkabel aan de Internet box.

Zou kunnen dat als de PX moderatoren maandag hier de draad opnemen, voorstellen om je V6 om te ruilen met een V7 decoder en ondertussen kunnen ze ook je lijn eens natrekken op eventuele fouten.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2025

Beste Martin ,ja die is rechtstreeks verbonden met een internet kabel ,ook heb ik reeds een lijntest laten uitvoeren en die is ok .

Martin
  • June 22, 2025

Dan zullen we inderdaad moeten afwachten tot een PX moderator verder beslist wat er verder moet gebeuren of de v6 moet omgeruild worden…...

Martin
  • June 23, 2025

Ter bijkomende info: zelfde werd hier juist ook gemeld

→ Vreemde tekst op opname en geplande pagina’s | Proximus Forum

Dan zullen we inderdaad moeten afwachten tot een PX moderator verder beslist wat er verder moet gebeuren of de v6 moet omgeruild worden…...

• Apprentice
  • June 23, 2025

Heb ook dat probleem.

Wat kan ik daar aan veranderen?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 23, 2025

@3T5XJ8PZ ​@noel_024  Ik heb je een nieuwe decoder opgestuurd. Deze zal morgen thuis geleverd worden. De oude mag je binnenbrengen in een recupelpunt of het containerpark. 

Gebruik zeker alle nieuwe kabels (HDMI en stroom) en de nieuwe afstandsbediening die bij de decoder geleverd worden. 

• Auteur
  • Apprentice
  • June 24, 2025

Beste Martin en Hadewych ,van morgen nieuwe decoder ontvangen,volgens de richtlijnen verbonden en alles prima ,de layout is een beetje anders maar het went wel.Nog maals bedankt voor de goede service het mag ook eens gezegd worden als het goed is .

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 24, 2025

@noel_024 Dankjewel voor je fijne feedback. Meer info over de nieuwe decoder vind je hier