Beantwoord

regelmatige klankonderbrekingen

  • 2 September 2021
  • 84 reacties
  • 683 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

Reputatie 2

Hallo Proximus : kunnen jullie mij eventueel 2 nieuwe adaptors toezenden ?  Graag enige reactie, nog een fijne avond aan iedereen

Hebben ze u eigenlijk verteld wat de oorzaak was van je klankonderbrekingen?

Reputatie 2

Martin, Het was nogal technisch en daar heb ik niet veel verstand van, heb het dus niet goed begrepen. Misschien kan er iemand van de support dit uitleggen.

Reputatie 2

Proximus; wat is jullie standpunt?

Dat je TV te oud is lijkt me onwaarschijnlijk. Had je ook geen klankonderbrekingen op je PC? Ja, he;
IK vrees dat je even moet wachten op reactie en ondertussen even nadenken wat er omstreeks dat uur gebeurt (elektronisch gezien) dat een invloed zou kunnen.Ik denk bijv aan een moderne afwasmachine dat dan draait, of zoiets. Maar als dat ook een oud model is zie ik eerlijk gezegd het verband niet.
afwachten dus
 

Reputatie 2

technieker ging vandaag tussen 8 en 17 uur langskomen maar heb niemand gehoord of gezien.

Misverstand? toch graag een nieuwe afspraak aub want probleem nog niet opgelost, Groetjes

zeker als je toestellen aansluit op stopcontacten zonder aarding.

Reputatie 2

Bedankt, ik zal dit vanavond kunnen ondervinden en hou je op de hoogte, groetjes 

Reputatie 2

ik heb gisteren als test een ganse namiddag op proximus tv op mijn ladtop bekeken en had toen geen enkele onderbreking.

Wat de andere toestellen betreft, alle contacten hebben aarding (gebouw van 10 oud) en de enige apparaten die opstaan zijn TV voor mijn vrouw en ladtop voor mij

Reageer