de vraag zit in de titel, klank valt regelmatig een paar seconden uit, bedankt voor jullie hulp
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelde vraag zit in de titel, klank valt regelmatig een paar seconden uit, bedankt voor jullie hulp
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelJe spreekt over restten maar heb je ook al eens een andere HDMI kabel verbonden tussen decoder en TV (of eerst proberen door aan beide kanten, aan decoder en aan deTV, de HDMI kabel eens uit te trekken om dan terug te steken) als dit niet helpt de decoder verbinden met een andere HDMI ingang aan je TV.
Ik kan moeilijk afleiden of je ook al een andere HDMI ingang gebruikt hebt op je TV, om zo zeker te zijn dat er geen probleem is met de HDMI poort van je TV waarop de decoder nu aangesloten is?
Indien deze afspraak niet past kan je deze verplaatsen via je MyProximus account.
OK komt morgen 1/12 tussen 8 en 12 uur. Bedankt en hopelijk een oplossing.
Morgen komt er een techn. langs die de aansluiting zal nakijken voor de digitale tv.
Groeten
Geert
Zou je je decoder eens op een andere HDMI-poort op je TV kunnen aansluiten en/of eens testen met een andere HDMI-kabel of je het probleem dan nog hebt ?
bedankt allemaal voor jullie reacties. In ben nu meer dan een uur op Picx aan het kijken (cross) en de klank is nog niet uitgevallen ……...Ik ga nu even zappen en hou jullie op de hoogte, tot straks
OK Bedankt, HDMI kabel uitgetrokken en terug ingestoken, lijkt in orde te zijn.
OK Martin, bedankt, heb het gedaan en alles gaat terug, groetjes
TUI: om zeker te zijn dat het niet aan de decoder ligt en meer richting TV, zou men eigenlijk moeten de decoder kunnen omwisselen
Bedankt Mutlie en Martin, ik ga nu even afwachten op de reactie van een proximus medewerker om de modem te ruilen.
Hier vind ik inderdaad een openstaand order voor.
Er zal een wifibooster inderdaad geleverd worden.
Groeten
Geert
Aangezien ik graag wat muziek heb tijdens mijn thuiswerk stem ik tijdens mijn werkuren af op RFM TV, heel af en toe valt het beeld ook eens weg voor 2 seconden, maar het is er onmiddellijk terug, dus voor mij niet echt een probleem, misschien het eerder SD zenders treft dan HD?
Op HD zenders ondervind ik eigenlijk geen uitval van het beeld voor 2 seconden.
Timm1983
Al de opnames die op de Proximus server opgenomen werden blijven op de server staan.
Bij een decoder met harde schijf zoals de oude V5 decoder (vanaf de V5 compact decoder zit er geen harde schijf meer in) waar je opnames kunt hebben op de harde schijf die ben je wel kwijt maar de opnames die op deze decoder niet op de harde schijf staan, ben je niet kwijt aangezien die ook op de Proximus servers staan.
omdat het even beter was door de hdmi kabel uit en terug te steken dacht ik aan eventueel een slecht contact aan je HDMI poort van je TV, heb je nog een andere HDMI bron om aan te sluiten om zo te kunnen vaststellen of je dan ook het geluidsprobleem hebt op je TV?
Maar nu je zegt dat je ook de zelfde klankproblemen hebt als je Proximus Pickx via je PC bekijkt/beluistert , wordt het wel wat ingewikkelder, dan is de decoder eigenlijk ook de oorzaak niet.
Is je pc net als je decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan je bbox/modem.
ik denk dat de proximus forummedewerkers best de beslissing nemen om eventueel een Technicus te sturen om dit eens verder te onderzoeken, enfin we zien wel wat ze antwoorden?
We zullen een technicus naar je toesturen, wanneer zou deze bij je kunnen langskomen?
Geert
we zijn helaas altijd thuis, zeg het maar wanneer jullie komen, bedankt voor de hulp
Ik zal een afspraak maken, je mag je klantnummer en een GSMnr. (contactnummer voor de technicus) nog even toevoegen op je profiel aub.
Geert
En je PC en decoder maken die verbinding via het het zelfde draadloos systeem, als je dit voor hebt.
Deze hebben ze niet meer in hun gamma → Toestellen Internet en TV | Proximus, nu werken ze met de wifi booster, indien je een flex pack met vaste lijn inbegrepen hebt, is die zelfs gratis.
NB: Met de adapters kun je eventueel proberen om die in een ander stopcontact te steken en zeker de adapters niet voeden via een verleng stopcontactverdeeldoos .
OK Proximus bezorgd mij een Wifi booster en hopelijk zijn dan mijn problemen opgelost.
Bedankt aan iedereen voor je bijdrage, groetjes
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.