de vraag zit in de titel, klank valt regelmatig een paar seconden uit, bedankt voor jullie hulp
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelde vraag zit in de titel, klank valt regelmatig een paar seconden uit, bedankt voor jullie hulp
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelMartin, Het was nogal technisch en daar heb ik niet veel verstand van, heb het dus niet goed begrepen. Misschien kan er iemand van de support dit uitleggen.
Alle klankproblemen zijn opgelost. Bedankt aan de verschillende techniekers, medewerkers van de support en iedereen die op dit forum heeft bijgedragen.
Bedankt Proximus voor de fijne dienstverlening.
OK komt morgen 1/12 tussen 8 en 12 uur. Bedankt en hopelijk een oplossing.
technieker ging vandaag tussen 8 en 17 uur langskomen maar heb niemand gehoord of gezien.
Misverstand? toch graag een nieuwe afspraak aub want probleem nog niet opgelost, Groetjes
ik denk dat het testen via de web-pickx moet oppassen zeker als het om kort storingen gaat, want dat heb ik ook al gemerkt ‘s avonds dat je som heel korte onderbrekingen krijgt terwijl het via de decoder niet te merken is, tenzij je ze op beide toestellen ongeveer tegelijkertijd zou ervaren.
ik heb gisteren als test een ganse namiddag op proximus tv op mijn ladtop bekeken en had toen geen enkele onderbreking.
Wat de andere toestellen betreft, alle contacten hebben aarding (gebouw van 10 oud) en de enige apparaten die opstaan zijn TV voor mijn vrouw en ladtop voor mij
Eerder schreef je dat het zich vooral ‘s avonds voordoet, dus de waarde van deze test is …???
ja er kan natuurlijk altijd iets verkeerd gaan in je TV, maar om dit met 100% zekerheid te voorspellen is natuurlijk moeilijk, had je nu bv van iemand een tv effen kunnen gebruiken dan zou je het al met meer zekerheid kunnen voorspellen.
ik heb gisteren als test een ganse namiddag op proximus tv op mijn ladtop bekeken en had toen geen enkele onderbreking.
Wat de andere toestellen betreft, alle contacten hebben aarding (gebouw van 10 oud) en de enige apparaten die opstaan zijn TV voor mijn vrouw en ladtop voor mij
Dat je TV te oud is lijkt me onwaarschijnlijk. Had je ook geen klankonderbrekingen op je PC? Ja, he;
IK vrees dat je even moet wachten op reactie en ondertussen even nadenken wat er omstreeks dat uur gebeurt (elektronisch gezien) dat een invloed zou kunnen.Ik denk bijv aan een moderne afwasmachine dat dan draait, of zoiets. Maar als dat ook een oud model is zie ik eerlijk gezegd het verband niet.
afwachten dus
Proximus; wat is jullie standpunt?
Beste,
Na het bezoek van 3 (vriendelijke eb bereidwillige) techniekers is mijn probleem nog steeds niet opgelost niettegenstaande dat alles is omgewisseld, geinstalleerd en gerecet .
Nog altijd regelmatige klankonderbrekingen van enkele sec, beeld gaat door en is prima, internet is OK
Wat blijft er nog over om na te kijken? Proximus aansluiting in het appartements gebouw of buiten?
Of kan men bij zekerheid zeggen dat mijn TV toestel aan vervanging toe is (10 jaar oud)
Heeft er nog iemand een oplossing aub????
OK Martin, bedankt, heb het gedaan en alles gaat terug, groetjes
dus wat je eerst moet proberen is → Installeer en synchroniseer je Wi-Fi Booster als dat niet lukt kan de decoder uiteraard ook niet werken die op deze booster aangesloten is.
Beste,
Vanavond is de technieker langs geweest rond 19 uur, nieuwe modem geinstalleerd, alles leek te werken maar rond 21.30 begonnen de klankonderbrekingen opnieuw, minder dan voorheen,µ
Om 22.00 uur ALLES UIT ttz “geen verbing met het netwerk” Heb zowel de decoder als de modem terug opgestart……..geen beweging. Modem is OK , internet dus ook OK maar krijg noch de decoder noch de wifi booster aan de praat. De technieker ging mij morgen terugbellen om te zien of het probleem opgelost is. Zou hij terug langs kunnen komen aub
Indien deze afspraak niet past kan je deze verplaatsen via je MyProximus account.
Bedankt Mutlie en Martin, ik ga nu even afwachten op de reactie van een proximus medewerker om de modem te ruilen.
zelfs al zou iemand meesurfen dan is het nog niet normaal dat je klankonderbrekingen hebt op je decoder.
En als je het dan toch denkt dat dit de reden zou kunnen zijn dan kan je dit testen door deze wachtwoorden te veranderen.
dat zal wel niet de reden zijn want je ervaart het overdag ook eigenlijk en iemand meesurfen dan moet die wel je wachtwoord kennen van je wifi.
Dat is niet onmogelijk, hoor ;)
Een bezoeker die even toegang gehad heeft en daar misbruik van maakt? Hij moet dan wel nabij zijn, want we weten niet waar/hoe Louis_03 woont en hoe sterk netwerken in de nabijheid worden opgevangen.
Ik opperde een mogelijkheid (ik geef volmondig toe een fantasievolle, eigenlijk onwaarschijnlijk maar niet onmogelijke) die met het vervangen van de B-Box ook tegelijk opgelost geraakt, want het wachtwoord wijzigt mee, dacht ik.
eigenlijk komt het erop neer dat als je met moeilijk te traceren fouten zit moet je zoveel mogelijk alles uitsluiten en aangezien het alleen nog maar de bbox is die niet vervangen werd zou deze beter ook eens geruild worden want anders kun je blijven gissen.
E
één punt waar je zeker iets aan hebt is te onthouden dat je de klankonderbreking zowel hebt via decoder als vi pickx op je pc en zowel over dag als ‘savonds (wel iets meer ‘s avonds volgens je vasstelling)
dat zal wel niet de reden zijn want je ervaart het overdag ook eigenlijk en iemand meesurfen dan moet die wel je wachtwoord kennen van je wifi.
aan mijn Bbox zijn buiten mijn PC geen andere apparaten gekoppeld. Hoe kom ik te weten dat er iemand meesurft??? Mijn wifi is verbonden en beveiligd (geeft mijn PC aan)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.