Skip to main content
Beantwoord

Proximustv en chromecast


jojo_01
Forum|alt.badge.img
We zijn nu reeds in de maand Febr.beland en nog steeds is de app van proximustv niet te gebruiken met chromecast.
Eind vorig jaar is de befofte gedaan dat dit in febr.zou opgelost zijn!
Blijkbaar veel woorden maar weinig daden! Jammer eigenlijk daar andere operatoren yellowtv en stievie,tv- vlaanderen dit wel aanbieden.
Jullie lopen een beetje achter bij de concurenten hé,kunnen jullie dit oplossen in de korste tijd,
We willen terug kunnen casten naar de chromecast !
Dank bij voorbaat

Beste antwoord door Charlotte.D

Deze komt stelselmatig bij iedereen binnen. Dus nog heel even geduld graag. Grtjs,
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

37 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 1 februari 2019
hi, de update voor de app (android) zal na dit weekend gebeuren in phases
voor IOS zal deze update er zijn 1 of 2 weken later

jojo_01
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 67 reacties
  • 1 februari 2019
Dank voor de info,hopelijk is dit nu de echte waarheid.
Alvast bedankt en vriendelijk groeten

  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 6 februari 2019
Tot op vandaag nog steeds geen chromecast.

Martin
  • 33445 reacties
  • 6 februari 2019
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/casten-voor-wanneer-46719 >
Proximus medewerker zegt:
Ondertussen zijn wij begonnen aan de nieuwe update voor de TV app op android, de update gebeurd in waves (dus niet iedereen krijgt die op hetzelfde moment binnen) Normaal gezien zou iedereen die op android zit tegen het einde van de week de update moeten binnen hebben. De update voor IOS volgt later, we laten hier nog iets weten.

  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 6 februari 2019
Bedankt, ik kijk uit naar vrijdag. Moet ik zelf de nieuwe app downloaden?

Martin
  • 33445 reacties
  • 6 februari 2019
op mijn android smartphone krijg ik automatisch de melding als er updates klaar zijn voor de apps, dus eigenlijk moet je dit niet doen, al kun je dat wel proberen als er nog geen update binnen gekomen is op het einde van de week.

  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 7 februari 2019
Nog 1 keer slapen en het is zover.

Martin
  • 33445 reacties
  • 7 februari 2019
Het einde van de week eindigt pas zondag om 24u en dan nog moet ik het toch eerst zien en dan geloven, daarom vermoed ik dat Ongelovige Thomas ook al veel jaren klant moet geweest zijn 😄

  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 7 februari 2019
Hahaha, pas maar op of ze sluiten uw lijn nog af Martin🤓 .

  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 8 februari 2019
Ziezo 't is vrijdag, tot hiertoe nog altijd geen cast.

  • Rising star
  • 22 reacties
  • 8 februari 2019
Gisteren update gehad, chromecast is er bij en werkt perfect.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2019
Deze komt stelselmatig bij iedereen binnen. Dus nog heel even geduld graag. Grtjs,

Martin
  • 33445 reacties
  • 8 februari 2019
Bijkomend vraagje: geldt dit ook voor de ProximusTV-app op Laptop?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 8 februari 2019
Martin, dit is voor de apps die via Android werken. Grtjs

Martin
  • 33445 reacties
  • 8 februari 2019
Bedankt voor je Antwoord Charlotte,
maar weet je soms of kun je te weten komen of de chromecast functie ook terugkomt voor de
windows app,
Groetjes.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 8 februari 2019
Martin, voorlopig hebben wij daar nog geen info over dus ik vrees dat dit zeker nog niet voor direct zal zijn.

Martin
  • 33445 reacties
  • 8 februari 2019
Ok Charlotte, we wachten dan maar geduldig af ☺️

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 11 februari 2019
Rene, heb je ondertussen de update ontvangen?

Martin
  • 33445 reacties
  • 11 februari 2019
Ter bijkomende info:
Chromecasten werkt terug van zodra je de ProximusTV-app versie 4.0.16 (101210)- CC 1.7.2.0 hebt.

  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 12 februari 2019
Jawel het is in orde, enkel bevriest het beeld 1x per avond, dus uitloggen en terug inloggen.
Dacht dat het de wifi was maar de man van home vind niks.
We zien wel.

  • Practitioner
  • 46 reacties
  • 16 februari 2019
Het gaat goed maar 1x per avond valt de app uit,,moet dan opnieuw opstarten met het gevolg dat ik terug vanaf het begin moet kijken ingeval van opname of uitgesteld kijken, dat is vervelend en ik heb geen zin om daarvoor extra te betalen om te kunnen doorspoelen.
Wat nu? Terug naar tvv? Of heb je een oplossing voor mij?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 16 februari 2019
Renevg we laten dit even nakijken. Van zodra we meer nieuws hebben komen we terug bij u. Groeten Els

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • 76 reacties
  • 18 februari 2019
En wanneer komt de nieuwe versie voor ios?

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 18 februari 2019
De nieuwe versie voor ios is reeds beschikbaar. Als je via de app store zoekt op Proximus TV ga je de mogelijkheid krijgen om de app bij te werken. Groetjes Thierry

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • 76 reacties
  • 18 februari 2019
Ah inderdaad, stond nog niet klaar als update maar bij het selecteren van de app kwam er 'werk bij' te voorschijn. Bedankt!