Vraag

Proximus pickx - login not linked to account


Beste,

 

Wanneer ik de android pickx applicatie open en probeer in te loggen, krijg ik de melding: " this login is not linked to a Proximus pickx account"

 

 

Ik had bij een andere topic starter gelezen dat dit relatief snel door jullie opgelost kan worden.

Zouden jullie dit kunnen bekijken?

 

Mvg


31 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Veel plezier ermee :slight_smile:

Morgen weer werk aan de winkel voor :slight_smile: de prox medewerkers 

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?

@VELOXY Kan je het nog even uitproberen? Zou nu in orde moeten staan hier.

Werkt perfect, bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Roerdomp18 Uw profiel staat al juist. Het is gekoppeld aan het mailadres waarmee u ook un profiel op dit forum hebt aangemaakt. Kan u nog eens testen want alles ziet er hier in orde uit. 

@ringo.vandenhende  Ik heb dit voor u in orde gemaakt. Dit zou nu moeten werken

@SamDT  Ook voor u stond uw profiel al juist. Kan je dit nog eens testen ? 

Werkt ook voor mij, bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even testen aub?

Reputatie 7
Badge +4

@Lorson Bij jou zie ik dat het ondertussen reeds in orde is gekomen 

@fiendeleersnyder en @toonv10 Ik heb een aanpassing gedaan voor jullie , het zou nu ook moeten werken bij jullie. 

Beste

Ook hier dit probleem, deze ochtend al een heel eind aan telefoon gehangen met support, maar geen succes. Is het mogelijk om dit te bekijken ajb?

 

Vriendelijke hrketen

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?

@VELOXY Kan je het nog even uitproberen? Zou nu in orde moeten staan hier.

Reputatie 7
Badge +4

@nslab bij deze ook voor jou in orde:

Bedankt!

Hetzelfde voor mij, als iemand dit zou kunnen fixen 🙂

Is in orde 👍

Bedankt.

Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Zou u voor mij willen nakijken aub? 

Werkt ook voor mij nu, bedankt.

Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Net de klantendienst gebeld en daar konden ze mij niet direct verder helpen, maar ik zie op het forum dat de problemen meestal snel opgelost geraken.

 

graag hulp aub.

Bedankt

Mvg

gewoon wachten tot maandag als de proximus medewerkers hier terug langskomen

Beste

Ook hier dit probleem, is het mogelijk om dit te bekijken ajb ? Bedankt

Ter info: Dat zullen de proximus medewerkers zeker doen als ze hier terug langskomen op het forum.

Hallo,

heb hier hetzelfde probleem, kan dit voor mij ook eens nagekeken worden via deze weg?

alvast bedankt,

Roerdomp18

 

 

Reputatie 6
Badge +3

@Irene09 De koppeling voor u is gebeurd. Ook nog eens opnieuw uitloggen en terug inloggen.

 

@Roerdomp18 Ik vond geen TV producten terug op het klantennummer dat op uw profile staat. Kan u eens nakijken op uw forumprofiel of uw klantennummer nog klopt en eventueel updaten. U kan ook een privébericht sturen met uw klantennummer of identificatienummer van je vaste diensten.

Hallo YorickP

Klantnr is ****

Grt,

Roerdomp18

Ter info:

zet best geen privé gegevens op het openbaar forum maar wel in je forum profiel

Gevraagde privé gegevens in je forumprofiel
(klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) plaatsen,
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

TUI: Morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen

@Charlotte.D  bedankt voor de snelle oplossing! Ik kan momenteel weer inloggen.

Reageer