Vraag

Proximus pickx - login not linked to account


Beste,

 

Wanneer ik de android pickx applicatie open en probeer in te loggen, krijg ik de melding: " this login is not linked to a Proximus pickx account"

 

 

Ik had bij een andere topic starter gelezen dat dit relatief snel door jullie opgelost kan worden.

Zouden jullie dit kunnen bekijken?

 

Mvg


31 reacties

Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Zou u voor mij willen nakijken aub? 

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?

@VELOXY Kan je het nog even uitproberen? Zou nu in orde moeten staan hier.

Werkt perfect, bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?

@VELOXY Kan je het nog even uitproberen? Zou nu in orde moeten staan hier.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de proximus forummedewerkers hier morgen mee direct aan de slag kunnen om je koppeling met het myproximus account na te trekken

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?

Werkt ook voor mij, bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Veel plezier ermee :slight_smile:

Werkt ook voor mij nu, bedankt.

Is in orde 👍

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@Roerdomp18 Uw profiel staat al juist. Het is gekoppeld aan het mailadres waarmee u ook un profiel op dit forum hebt aangemaakt. Kan u nog eens testen want alles ziet er hier in orde uit. 

@ringo.vandenhende  Ik heb dit voor u in orde gemaakt. Dit zou nu moeten werken

@SamDT  Ook voor u stond uw profiel al juist. Kan je dit nog eens testen ? 

Morgen weer werk aan de winkel voor :slight_smile: de prox medewerkers 

Hetzelfde voor mij, als iemand dit zou kunnen fixen 🙂

Hier hetzelfde probleem, geen rechten om pickx te gebruiken hoewel dit wel bij mijn producten staat.
Ik krijg ook enkel een play button te zien als ik de browser eerst volledig afsluit. 

Ter info:

zet best geen privé gegevens op het openbaar forum maar wel in je forum profiel

Gevraagde privé gegevens in je forumprofiel
(klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) plaatsen,
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Hallo YorickP

Klantnr is ****

Grt,

Roerdomp18

Reputatie 6
Badge +3

@Irene09 De koppeling voor u is gebeurd. Ook nog eens opnieuw uitloggen en terug inloggen.

 

@Roerdomp18 Ik vond geen TV producten terug op het klantennummer dat op uw profile staat. Kan u eens nakijken op uw forumprofiel of uw klantennummer nog klopt en eventueel updaten. U kan ook een privébericht sturen met uw klantennummer of identificatienummer van je vaste diensten.

Hallo,

heb hier hetzelfde probleem, kan dit voor mij ook eens nagekeken worden via deze weg?

alvast bedankt,

Roerdomp18

 

 

Ter info: Dat zullen de proximus medewerkers zeker doen als ze hier terug langskomen op het forum.

Beste

Ook hier dit probleem, is het mogelijk om dit te bekijken ajb ? Bedankt

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@nslab bij deze ook voor jou in orde:

Beste

Ook hier dit probleem, deze ochtend al een heel eind aan telefoon gehangen met support, maar geen succes. Is het mogelijk om dit te bekijken ajb?

 

Vriendelijke hrketen

Bedankt Samuel, het is inderdaad in orde :)

 

Groetjes, 

Bert

Reputatie 7
Badge +4

@Lorson Bij jou zie ik dat het ondertussen reeds in orde is gekomen 

@fiendeleersnyder en @toonv10 Ik heb een aanpassing gedaan voor jullie , het zou nu ook moeten werken bij jullie. 

Beste, 

Ik heb hetzelfde probleem. Graag oplossen.

Recent overgestapt van Telenet naar Proximus. Tijdens het telefonisch bestellen van onze “Pack + opties” gevraagd of ik een bevestiging zou krijgen op e-mail met de bestelde producten en het maandelijks te betalen bedrag. Zou zeker in orde komen, maar nooit ontvangen. Heb enkel een formulier gekregen waarin ik de overstap van Telenet naar Proximus moest bevestigen, maar stond nergens vermeld over welke producten het ging en wat de kostprijs zou zijn. Verschillende keren contact opgenomen met de klantendienst zonder resultaat.

Begin mei werd de Proximus installatie uitgevoerd. Alle gekozen opties lijken gelukkig te kloppen. We hebben bij de installatie echter geen activatiecode ontvangen om een MyProximus account aan te maken. Klantendienst gebeld: we zouden een e-mail ontvangen moeten hebben met activatiecode. Dit klopte niet en na alle elektronische communicatie na te kijken gaven ze dat toe. Plots ging het om een papieren welkomstbrief die we nooit ontvangen zouden hebben. Nieuwe activatiecode konden ze ons niet geven, moesten maar wachten tot we de eerste factuur kregen.

Ondertussen de factuur ontvangen, MyProximus account aangemaakt en nu blijkt dat we de Pickx app niet kunnen gebruiken. De voorbije maand wel betaald voor alle diensten, maar niet alle diensten kunnen gebruiken. Contact met klantendienst leverde nooit iets op.

Begin al spijt te krijgen van mijn keuze voor Proximus...

Reageer