Vraag

Proximus pickx - login not linked to account



Toon eerste bericht

31 reacties

Beste 

Ik heb hetzelfde probleem, zouden jullie mij hier ook bij kunnen helpen?

 

Met vriendelijke groeten 

Fien De Leersnyder

Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de proximus forummedewerkers hier morgen mee direct aan de slag kunnen om je koppeling met het myproximus account na te trekken

Hier hetzelfde probleem, geen rechten om pickx te gebruiken hoewel dit wel bij mijn producten staat.
Ik krijg ook enkel een play button te zien als ik de browser eerst volledig afsluit. 

Beste, 

Ik heb hetzelfde probleem. Graag oplossen.

Recent overgestapt van Telenet naar Proximus. Tijdens het telefonisch bestellen van onze “Pack + opties” gevraagd of ik een bevestiging zou krijgen op e-mail met de bestelde producten en het maandelijks te betalen bedrag. Zou zeker in orde komen, maar nooit ontvangen. Heb enkel een formulier gekregen waarin ik de overstap van Telenet naar Proximus moest bevestigen, maar stond nergens vermeld over welke producten het ging en wat de kostprijs zou zijn. Verschillende keren contact opgenomen met de klantendienst zonder resultaat.

Begin mei werd de Proximus installatie uitgevoerd. Alle gekozen opties lijken gelukkig te kloppen. We hebben bij de installatie echter geen activatiecode ontvangen om een MyProximus account aan te maken. Klantendienst gebeld: we zouden een e-mail ontvangen moeten hebben met activatiecode. Dit klopte niet en na alle elektronische communicatie na te kijken gaven ze dat toe. Plots ging het om een papieren welkomstbrief die we nooit ontvangen zouden hebben. Nieuwe activatiecode konden ze ons niet geven, moesten maar wachten tot we de eerste factuur kregen.

Ondertussen de factuur ontvangen, MyProximus account aangemaakt en nu blijkt dat we de Pickx app niet kunnen gebruiken. De voorbije maand wel betaald voor alle diensten, maar niet alle diensten kunnen gebruiken. Contact met klantendienst leverde nooit iets op.

Begin al spijt te krijgen van mijn keuze voor Proximus...

Bedankt Samuel, het is inderdaad in orde :)

 

Groetjes, 

Bert

Reageer