Beantwoord

Problemen V7

  • 11 October 2023
  • 59 reacties
  • 1073 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Maar waarom is dit alleen een rood scherm bij afspelen van opnames en niet bij rechtstreekse uitzendingen?

En wat ik mij ook nog afvraag, omdat je zegt dat het waarschijnlijk niet aan de decoder ligt, waarom dit dan niet voorvalt als er een V5C decoder aan de zelfde TV aangesloten wordt, wat sommigen ondervonden hebben door de V7 te vervangen door een V5C.

Reputatie 3
Badge +1

De beste test die je kan doen is eventueel met een ander tv-toestel indien je die hebt. Mij lijkt het een hdmi handshake probleem die je niet altijd zo gemakkelijk krijgt opgelost. Is de TV software up-to-date? Heb je geprobeerd met de resolutie op 1080p of 720p te zetten? Ik zie dit probleem wel vaker terugkomen op Samsung TV’s (zelfs de meest recente QLED en OLED modellen), maar dan met een “groen scherm”. Kans lijkt mij bijzonder klein dat het aan de decoder ligt. Daarmee, de beste test is met een ander TV-toestel.

Reputatie 1
Badge

Als ik de hdmi kabel , V7 reset , of even de zwarte knop achteraan uitzet kan ik de opname bekijken , maar telkens ik opnieuw een opname wil bekijken krijg ik terug een rood beeld ,en zo gaat het telkens weer het is eender wat ik doen het rood beeld komt telkens terug, zeer verveleld.

Als je de hdmi kabel op je TV even uittrekt en terugsteekt blijft het dan rood.

Reputatie 1
Badge

Probleem V7 beeld ziet er zo uit

 

Reputatie 1

loopt de hmi kabel van de V7 rechtstreeks.naar de tv of naar een hdmi ingang van een surround receiver? Zeg dit maar omdat ik op tv ook eens abnormale kleur had tot ik even de  stekker uit de surround trok daarna.had ik terug normaal beeld. Hen wel geen v7 maar een v5compact

@raf85 

Ik zie dat er hier ook zijn die voorstellen om op 1080p50 te zetten. Heb je dan bij de v7 decoder de mogelijkheid om 1080p60 of 1080p50 te kiezen?

Reputatie 1
Badge

 Het scherm is gewoon gans rood daar hoef je u niks anders van voor te stellen, Ik heb alles al meerdere keren uitgetest ,de technische dienst van Proximus aan de lijn gehad alles gedaan wat hij zei wat te doen ,de dag nadien terug het zelfde,volgens mij het gewoon de V7 decoder die defect is maar ik geraak niet aan een nieuwe ,bedankt voor de aangeboden hulp  Ik zal best eens naar Telenet gaan denk ik  ,Mvg walter

Reputatie 3
Badge +1

Heb je toevallig geen foto van hoe het scherm eruit ziet? Je hebt de originele HDMI kabel gebruikt van de v7 decoder? Heb je eventueel de resolutie al eens aangepast in de v7 decoder naar 1080p bij de instellingen => instellingen toestel => apparaatvoorkeuren => weergave => resolutie => 1080p60

Reageer