Beantwoord

Probleem tussen modem en digicorder

  • 12 August 2021
  • 30 reacties
  • 651 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 2

@Claes H Zou u uw forumprofiel kunnen aanvullen zodat we kunnen bekijken wat er aan de hand is.

Is zojuist gebeurd. Kan u ermee verder? Alvast bedankt.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Claes H error p134 wijst op een probleem in de communicatie tussen je B-box en je decoder. Staan de booster en B-box zo vrij mogelijk (geen gesloten kast, niet achter de TV,...) Kan je deze eventueel wat verplaatsen om te testen of het zo beter is ? Vaak is het genoeg om de toestellen vb een kwartslag te draaien of een schapje hoger of lager te zetten zodat de antennes minder last hebben van stoorzenders.

Als het mogelijk is de B-box en de decoder via een kabel met elkaar te verbinden zou dat de beste oplossing zijn.

Ik kan altijd een nieuwe interventie aanmaken om het probleem verder te onderzoeken. Laat maar weten of je dit wil en wanneer dit zou passen voor u. Deze interventie zal gratis zijn. Een interventie is enkel betalend als er een fout is van de klant (vb kabels beschadigd,...)

Beste, heb de decoder een schapje lager gezet. Krijg nu foutcode P130. Heb ook al foutcode P000 gehad. 
De decoder en de B-box zijn reeds door een witte kabel met elkaar verbonden. De pickx-app laden gebeurt schijnbaar veel te traag.

Wij zijn niet zo technisch onderlegd, mss dat een nieuwe interventie wel nuttig kan zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hiervoor een afspraak geboekt voor morgen tussen 12.30 en 17u. Moest dit toch niet passen kan u dit aanpassen via My Proximus of door te bellen naar 080022700

Reageer