Vraag

Probleem met TV-gids

  • 30 November 2023
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken

Deze week op dinsdag en op woensdag 3 voetbalmatchen opgenomen via zender 103 (Proximus Picx sport).

Geen enkele gewenste match heb ik kunnen bekijken

  • dinsdag : Barcelona-Porto opgenomen (20u50 op TV-gids)   maar het opgenomene was  milan tegen borussia dortmund tegen 
  • woensdag 18u35 Galatasary - Manchester United : maar geen match te zien, alleen kleine filmpjes met publiciteit voor andere uitzendingen
  • woendag 20u50 Arsenal-Lens maar het opgenomene was Bayern Munchen - Kopenhagen wat ook at te zien was op zender 105

 Klacht willen mailen naar Proximus, maar mailen is blijkbaar niet mogelijk.

Vandaag dan maar gebeld met klantendienst.  Absoluut niets geholpen.  Het zou aan mijn decoder liggen (versie 5) en met een nieuwe versie 7 zou het probleem opgelost zijn.   10 minuten nadien kreeg ik de opmerking dat mijn verbinding niet sterk genoeg was.  Daar heb ik nochtans geen problemen mee, want ik heb Linksys geïnstalleerd en heb ook nog een Bridge.    Nadien was het weer de decoder die verouderd was.    Gevraagd om toch eens een TV te bekijken bij hen omdat het probleem volgens mij overal hetzelfde zou zijn, en als antwoord kreeg ik dat men de procedures moest volgen.  Pfff.Toen maakte ik betrokkene attent dat mijn decoder op een tweede toestel een latere versie was en dat ik het zelfde probleem had, werd de lijn door de “klanten”dienst afgebroken.  Heb daarvoor wel 50 minuten aan de lijn gehangen.

Daarna naar een Proximus center geweest.  Daar stond een TV te spelen.  Gevraagd om zender 103 te kiezen en naar de TV-gids van gisteren te kijken, met krek hetzelfde probleem als bij mij thuis. Bediende daar attent op gemaakt maar men kon daar niets aan doen, want het is een Eleven-probleem.   Zender 103 is echter geen Eleven-zender, wel een Proximus-Picx zender.

Dan maar zelf een oplossing gezocht en mijn voetbalabonnement stopgezet :-( en nog een andere pak zenders eveneens.

Uiteraard niet tevreden met de dienstverlening.  Nochtans al meer dan 40 jaar klant.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer