Skip to main content

Hallo,

Sinds vandaag lukt het niet meer om in te loggen op Pickx. Ik krijg de melding ‘er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. sorry!’ 

 

Nooit eerdere problemen gehad om in te loggen en te kijken. 

 

Kan dit nagekeken worden ?

Groeten,

Mathieu Desmet

best er ook bij vermelden als het probleem zich voordoet zowel met app- alsook met de online versie. 

ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen. 


Hallo,

 

Na lang zoeken en proberen is het mij gelukt om aan te melden. Topic mag dus gesloten worden.

 

Mvg