Beantwoord

pickx werkt meestal niet.

  • 11 November 2021
  • 59 reacties
  • 557 Bekeken

Mijn vraag is:waarom kan ik storingsvrij naar Youtube kijken en foto’s bekijken via Chromecast en wanneer ik een tv programma wil bekijken er om de haverklap het beeld wegvalt en er of een zwartscherm of de melding aan het laden volgt.

Ik betaal voor tv en kan er niet naar kijken,Proximus stelt me zwaar teleur.

Tijd om na te denken over een andere provider.

Een kwade jarenlange abonnee.

icon

Beste antwoord door Martin 12 November 2021, 12:15

Bekijk origineel

59 reacties

…...

Ik betaal voor tv en kan er niet naar kijken,

….

wil je daarmee zeggen dat je ook problemen hebt als je TV kijkt via de decoder?

Ik verblijf in het buitenland en mijn abbonement loopt door.

Proximus belooft met Pickx iets waar veel storing op zit.

Reputatie 2
Badge

Ik heb via Pickx nog niet veel programma's kunnen uitkijken. Dus neen die app deugd niet

Volledig akkoord,een kl...te app.Steeds weer frustratie,lukt het of lukt het niet.

Toch minder problemen blijkbaar met de webversie dan met de app versie

Hoe bedoel je?

Als ik afga wat ik hier in al de berichten lees stel ik vast dat er toch meer problemen zijn als de pickx app gebruikt wordt dan bij het gebruik van de →   Pickx webversie

Bedankt, dit probeer ik eens.

Werkt dit ook met wifi en zonder gebruik van 4G?

Klinkt misschien een domme vraag maar ik ben leek in deze materie.

inderdaad dit werkt op wifi, want het is ook via je browser dat dit gebeurt, als je op de link klikt zal je browser openen en moet je dan gewoon inloggen.

→   Pickx webversie

Ik gebruik meestal proximus pickx op mijn laptop dus de webversie via browser, maar bij mij werkt ook de app versie wat dus niet bij iedereen evengoed werkt dat merk je wel aan de soms hevige reacties hier :relaxed:

Reputatie 2
Badge

Zoals al heel vaak herhaald de Pickx APP deugd niet. Alleen doet men er niets aan. Ik kan allerlei dingen casten Vrt u, Auvio, YouTube etc maar Pickx is in handen van de specialisten. Na veel klagen krijg ik een maand replay dat ik dus niet kan gebruiken want Pickx werkt niet.

Zou jij gelukkig zijn dat je hiervoor moet betalen? En neen ze reageren dit weekend niet. Afgelopen maanden evenmin 

Reputatie 2
Badge

Waarom pickx webversie gebruiken? Op de GSM geen cast symbool.op het web van de zenders zelf daarentegen.... 

Reputatie 2
Badge

Martin : hevige reacties ??

quote “Sneller internet werkt “

dit is fictie : https://itdaily.be/blogs/infrastructuur/hoe-proximus-met-ultra-vectoring-aan-sneller-internet-werkt/ ||| https://itdaily.be/nieuws/infrastructuur/proximus-en-nokia-verdubbelen-vdsl-internetsnelheid-in-wereldprimeur/

Dit is gemeten realiteit

26.6 Mbps (downloaden ),7.41 Mbps (uploaden)

@wimmer, ik denk dat je dit op u genomen hebt, ik heb het niet bepaald over die post hier, maar ik had het dan beter anders geformuleerd, gezien de vele posten met soms hevige reacties omtrent problemen met Pickx. En dat er soms hevige reacties komen dat is ook begrijpelijk zeker als je blijft met problemen zitten, ik ben trouwens of beter gezegd onze pa is ook overgestapt naar Proximus (wel al ondertussen jaren geleden, omdat bij de vorige provider de problemen ook maar niet opgelost geraakten.

Ik moet hier tenslotte niet hevig reageren want, pickx werkt bij mij, of mss moet ik ook beter zeggen werkt tot nu toe nog goed bij mij :relaxed:

Ik persoonlijk gebruik meestal pickx op mijn laptop, maar dat is persoonlijk, de meesten zullen wel hun smartphone of tablet gebruiken.

Reputatie 2
Badge

Martin, begrijp je ook waarom die hevige reacties gedurende maanden er niet voor zorgden dat Proximus de bugs eindelijk uit de Pickx App haalde ????

Kan jij trouwens casten vanuit Pickx webversie ? Zelfs vanuit de PC is er geen cast icoontje ?

Inderdaad Wimmer, ik kan casten maar niet vanuit Edge  browser die ik het meest gebruik omdat ik niet zo’n fan ben van de google browser, maar ieder zijn mening uiteraard.

En waarom die problemen niet opgelost geraken, nee daar heb ik evengoed het raden naar, ook weet ik niet of dit Prox IT’ers zelf zijn die daar mee bezig zijn of dat dit uitgeven wordt enz…..

Allemaal goed en wel om de web versie te gebruiken maar op mijn smartfoon zie ik niets om te casten.

Wat nu????

Gewoon om te weten:

En lukt het ook niet via de webversie met chrome browser?

Reputatie 6
Badge +4

@cicero Kan je mij doorgeven welke chromecast je gebruikt? Dan geef ik dit door aan de experts.

Reputatie 2
Badge

Ik gebruik Google Chrome maar kan pick webversie van daaruit niet casten wat ik  overigens al meermaals aan jullie doorgaf. Wat baten kaars en bril als Proximus niet zien en wil. 

Reputatie 5
Badge +1

Wimmer, Daisy vraagt welke chromecast (apparaat) je gebruikt, niet of je chrome gebruikt als webserver.
Ik weet niet of een specifieke apparaatversie en firmware een vereiste is om te casten, maar als je daar geen antwoord op wil geven en enkel afgeven op Proximus kan je ook geen oplossing verwachten, hoor.

Reputatie 5
Badge +1

Oops, de vraag was niet aan Wimmer gericht, dat zijn hier twee (quasi identieke) klachten die door mekaar lopen :clown:

ik den dat wimmer ondertussen al meer gewoon is :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +1

Dat kan me gebeuren als ik  iets te hevig ben :joy:

👍😂

Reputatie 2
Badge

Chrome cast ingebouwd in Philips Oled tv. 

Maar er zijn veel mensen met cast problemen met Pickx hoor

Reageer