Beste,
Begin mei heb ik via de site Pickx sport opgezegd..
Ondertussen staat er nog steeds: we werken eraan en in blijft dit gefactureerd worden…
Kunnen jullie aub het nodige doen.
Beste,
Begin mei heb ik via de site Pickx sport opgezegd..
Ondertussen staat er nog steeds: we werken eraan en in blijft dit gefactureerd worden…
Kunnen jullie aub het nodige doen.
Klantnummer werd ingevuld.
Alvast bedankt
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem met het opzeggen van Pickx Sports (dit was vorig jaar ook een probleem). Vorige week opgezegd, maar er staat nog steeds ‘We werken eraan’. Kan dit worden stopgezet?
Alvast bedankt
Probeer eens via de decoder deze optie op te zeggen.
met de V7 decoder
met decoders V6 of V5 :
hier nog wat meer informatie en mogelijkheden om TV opties te deactiveren of te activeren
Een optie activeren of deactiveren | Proximus na openen van de link kies je TV vervolgens
Via het tv-menu
Als dat niet lukt is er nog deze optie
Je kunt tv-opties (Pickx Mix, Netflix, Pickx Sports, TV Replay+, enz.) toevoegen of verwijderen in MyProximus Producten | Proximus of via het Pickx-menu (op je TV Box en via Proximus Pickx Website Abonnementen - Proximus Pickx ).
Dag
Dag
Bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.