Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 January 2020
  • 39 reacties
  • 622 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

39 reacties

Hallo, hier hetzelfde, pickx app staat in mijn producten maar ik krijg de boodschap “is niet gekoppeld”. Kan u helpen? Dank u!

Ik heb hetzelfde probleem (account niet gekoppeld). Kan dit ook opgelost worden?

Alvast hartelijk bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@JVdA Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld? Kan je nog eens proberen.

Ik heb dezelfde melding. Kunnen jullie helpen?

 

Inloggen werkt nu. Hartelijk dank!

Dankjewel Hadewych, het werkt! :-)

Ik voel met je mee dat dit zo manueel in orde gebracht moet worden. Het release-team had dit beter moeten testen voor dit los te laten.

Dankjewel om dit zo snel op te lossen! 

Het technisch team heeft de bal laten vallen maar door jou is die snel door het support team terug opgeraapt! Proximus mag blij zijn met jullie, ik wens je nog een goede dag toe!

bij mij idem Pickx app kan niet koppelen met de account...

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu ook voor u in orde moeten zijn

Ik kan mij ook niet inloggen door niet gekoppelde account . 

Ook bij ons lukt de pickx app niet?

Ik heb ook hetzelfde probleem. Kan dit in orde gebracht worden aub? Bedankt!

Als dat een toegangskaart tot het werk is zou ik dit nog niet zo erg vinden :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

Steven, kan je dit nu even testen aub?

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem.. 

Groeten Loek