Kunnen jullie dit oplossen?
Beste antwoord door ThierryW
Bekijk origineelKunnen jullie dit oplossen?
Beste antwoord door ThierryW
Bekijk origineelHallo, hier hetzelfde, pickx app staat in mijn producten maar ik krijg de boodschap “is niet gekoppeld”. Kan u helpen? Dank u!
Ik heb hetzelfde probleem (account niet gekoppeld). Kan dit ook opgelost worden?
Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb dezelfde melding. Kunnen jullie helpen?
Inloggen werkt nu. Hartelijk dank!
Dankjewel Hadewych, het werkt! :-)
Ik voel met je mee dat dit zo manueel in orde gebracht moet worden. Het release-team had dit beter moeten testen voor dit los te laten.
Dankjewel om dit zo snel op te lossen!
Het technisch team heeft de bal laten vallen maar door jou is die snel door het support team terug opgeraapt! Proximus mag blij zijn met jullie, ik wens je nog een goede dag toe!
bij mij idem Pickx app kan niet koppelen met de account...
Ook bij ons lukt de pickx app niet?
Ik heb ook hetzelfde probleem. Kan dit in orde gebracht worden aub? Bedankt!
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem..
Groeten Loek
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.