Kunnen jullie dit oplossen?
Beste antwoord door ThierryW
Bekijk origineelKunnen jullie dit oplossen?
Beste antwoord door ThierryW
Bekijk origineelDankjewel Hadewych, het werkt! :-)
Ik voel met je mee dat dit zo manueel in orde gebracht moet worden. Het release-team had dit beter moeten testen voor dit los te laten.
Dankjewel om dit zo snel op te lossen!
Het technisch team heeft de bal laten vallen maar door jou is die snel door het support team terug opgeraapt! Proximus mag blij zijn met jullie, ik wens je nog een goede dag toe!
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem..
Groeten Loek
Bij mij is dit in orde. Bedankt
Ik heb ook hetzelfde probleem. Kan dit in orde gebracht worden aub? Bedankt!
Steven, kan je dit nu even testen aub?
Bedankt Charlotte, is in orde nu.
Ik heb hetzelfde probleem. Zou iemand dit probleem kunnen oplossen aub?
Charlotte
Het werkt nu wel bedankt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.