Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 January 2020
  • 39 reacties
  • 622 Bekeken

Kunnen jullie dit oplossen?

icon

Beste antwoord door ThierryW 30 January 2020, 14:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

39 reacties

@loekritzen Zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even proberen?

Bij mij is dit in orde. Bedankt @WenzelR

Reputatie 7
Badge +4

@PanRider62 Ik heb je pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Reputatie 7
Badge +4

@carolienb Bij jou staat het reeds goed, zou dus moeten lukken om in te loggen op de Pickx app.

Charlotte

Het werkt nu wel bedankt.

@loekritzen Zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even proberen?

als al je producten zie staan (gekoppeld zijn) in je myproximus en je pickx niet ziet staan dan zal er inderdaad moeten ingegrepen worden door iemand van proximus om deze koppeling in te voeren zel al zou  je pickx zien staan en je krijgt deze foutmelding dan kun je dit niet zelf regelen en moeten ze de instellingen van je profiel nagekeken worden.

Dit zullen ze maandag wel in orde zetten als ze hier terug langskomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@TASKIN67 

de account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Is nu in orde, dank u.

Reputatie 7
Badge +4

@Shannenvdb  bij deze is voor jou de aanpassing ook uitgevoerd en kan je nu wel gebruik maken van Pickx. 

Steven, kan je dit nu even testen aub?


Bedankt Charlotte, is in orde nu.

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu in orde moeten zijn. 

 

Ter info:  iemand van proximus zelf, komt hier pas maandag terug langs op het forum voor verdere hulp.

Reputatie 5

Dat is toch maar moeilijk te geloven dat dit nog niet opgelost is. Elke nieuwe klant lijkt hetzelfde probleem te hebben. Stel je voor dat elk bedrijf zo zou werken,de chaos is niet meer te overzien.

Nieuwe bankkaart en geld afhalen: sorry u kaart is nog niet gekoppeld aan u profiel.

Toegangs- kaart werk: Sorry u kan niet binnen u kaart is nog niet gekoppeld aan u profiel.:blush:

Ik heb hetzelfde probleem. Zou iemand dit probleem kunnen oplossen aub?

Reputatie 7
Badge +4

Ria,

 

Kan je dit nu nog even proberen aub?

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan! 

Reputatie 7
Badge +4

@avzw @Elketje1507  Ik heb jullie Pickx App account nu gekoppeld. Kunnen jullie nog eens testen.

Bij mij dezelfde melding..

Reputatie 7
Badge +4

@Yam2 Ik heb de koppeling eens opnieuw gemaakt. Kan je nog eens testen.

Is het iets dat we zelf ook kunnen ergens in de menu of moet het per se via jullie toekomst gebeuren? Want ik zie er genoeg berichten over van mensen, zoals mijzelf, dat het niet lukt. Vervolgens wordt onze account gekoppeld door jullie en het is opgelost. Maar de reden waarom het niet werkt van het begin of de mogelijke oplossing door het zelf te regelen heb ik nog niet gelezen.

Dus, als we het zelf ook zouden kunnen graag een uitleg hoe het moet, maar als het niet kan dan graag mijn account ook koppelen aub.

 

Beste, hier ook sinds deze week overgestapt naar Proximus en geen toegang tot Pickx, zowel in de browser als in de app. We hadden gehoopt dat het misschien 1 à 2 werkdagen niet ging werken na activatie maar er staat dat mijn login niet gekoppeld is aan een Pickx-account. We hebben nochtans Epic en Pickx staat tussen mijn producten en diensten. Kunnen jullie helpen a.u.b.? Alvast heel erg bedankt.

TUI: zal pas voor maandag zijn als iemand van Proximus zelf, hier terug op het forum langskomt om dit in orde te zetten.

Login lukt nu. Bedankt.

Ik heb zoals de anderen in deze thread ook hetzelfde probleem. Kunnen jullie mijn account ook koppelen aan de Pickx login? 

Reputatie 7
Badge +4

@Thomas Vrv  Zou voor jou ook in orde moeten zijn!