Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?


Kunnen jullie dit oplossen?

Beste antwoord door ThierryW

@PanRider62 Ik heb je pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

39 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 25 februari 2020

Heel graag gedaan! 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 25 februari 2020

Charlotte

Het werkt nu wel bedankt.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 25 februari 2020

Ria,

 

Kan je dit nu nog even proberen aub?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 25 februari 2020

Ik heb hetzelfde probleem. Zou iemand dit probleem kunnen oplossen aub?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 februari 2020
Charlotte.D schreef:

Steven, kan je dit nu even testen aub?


Bedankt Charlotte, is in orde nu.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 21 februari 2020

Steven, kan je dit nu even testen aub?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 februari 2020

Ik heb ook hetzelfde probleem. Kan dit in orde gebracht worden aub? Bedankt!


  • Rising star
  • 15 reacties
  • 19 februari 2020
WenzelR schreef:

@loekritzen Zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even proberen?

Bij mij is dit in orde. Bedankt @WenzelR


  • 0 reacties
  • 18 februari 2020

@loekritzen Zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even proberen?


  • Rising star
  • 15 reacties
  • 18 februari 2020

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem.. 

Groeten Loek 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 18 februari 2020

@carolienb Bij jou staat het reeds goed, zou dus moeten lukken om in te loggen op de Pickx app.


emeke
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 februari 2020

Ik kan mij ook niet inloggen door niet gekoppelde account . 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 februari 2020

Dankjewel Hadewych, het werkt! :-)

Ik voel met je mee dat dit zo manueel in orde gebracht moet worden. Het release-team had dit beter moeten testen voor dit los te laten.

Dankjewel om dit zo snel op te lossen! 

Het technisch team heeft de bal laten vallen maar door jou is die snel door het support team terug opgeraapt! Proximus mag blij zijn met jullie, ik wens je nog een goede dag toe!


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 17 februari 2020

Dit zou nu in orde moeten zijn. 

 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 februari 2020

Ik heb hetzelfde probleem (account niet gekoppeld). Kan dit ook opgelost worden?

Alvast hartelijk bedankt!


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 17 februari 2020

@Thomas Vrv  Zou voor jou ook in orde moeten zijn!


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 februari 2020

Ik heb zoals de anderen in deze thread ook hetzelfde probleem. Kunnen jullie mijn account ook koppelen aan de Pickx login? 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 17 februari 2020

@Shannenvdb  bij deze is voor jou de aanpassing ook uitgevoerd en kan je nu wel gebruik maken van Pickx. 


Martin
  • 34060 reacties
  • 15 februari 2020

TUI: zal pas voor maandag zijn als iemand van Proximus zelf, hier terug op het forum langskomt om dit in orde te zetten.


  • 1 reactie
  • 15 februari 2020

Beste, hier ook sinds deze week overgestapt naar Proximus en geen toegang tot Pickx, zowel in de browser als in de app. We hadden gehoopt dat het misschien 1 à 2 werkdagen niet ging werken na activatie maar er staat dat mijn login niet gekoppeld is aan een Pickx-account. We hebben nochtans Epic en Pickx staat tussen mijn producten en diensten. Kunnen jullie helpen a.u.b.? Alvast heel erg bedankt.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 13 februari 2020

Dit zou nu ook voor u in orde moeten zijn


Ik heb dezelfde melding. Kunnen jullie helpen?

 


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 10 februari 2020

@Yam2 Ik heb de koppeling eens opnieuw gemaakt. Kan je nog eens testen.


  • Rising star
  • 18 reacties
  • 10 februari 2020

Bij mij dezelfde melding..


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 10 februari 2020

@avzw @Elketje1507  Ik heb jullie Pickx App account nu gekoppeld. Kunnen jullie nog eens testen.