Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 January 2020
  • 39 reacties
  • 621 Bekeken

Kunnen jullie dit oplossen?

icon

Beste antwoord door ThierryW 30 January 2020, 14:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

39 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan! 

Charlotte

Het werkt nu wel bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Ria,

 

Kan je dit nu nog even proberen aub?

Ik heb hetzelfde probleem. Zou iemand dit probleem kunnen oplossen aub?

Steven, kan je dit nu even testen aub?


Bedankt Charlotte, is in orde nu.

Reputatie 7
Badge +4

Steven, kan je dit nu even testen aub?

Ik heb ook hetzelfde probleem. Kan dit in orde gebracht worden aub? Bedankt!

@loekritzen Zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even proberen?

Bij mij is dit in orde. Bedankt @WenzelR

@loekritzen Zou nu voor je in orde moeten staan. Kan je het nog even proberen?

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem.. 

Groeten Loek 

Reputatie 7
Badge +4

@carolienb Bij jou staat het reeds goed, zou dus moeten lukken om in te loggen op de Pickx app.

Ik kan mij ook niet inloggen door niet gekoppelde account . 

Dankjewel Hadewych, het werkt! :-)

Ik voel met je mee dat dit zo manueel in orde gebracht moet worden. Het release-team had dit beter moeten testen voor dit los te laten.

Dankjewel om dit zo snel op te lossen! 

Het technisch team heeft de bal laten vallen maar door jou is die snel door het support team terug opgeraapt! Proximus mag blij zijn met jullie, ik wens je nog een goede dag toe!

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu in orde moeten zijn. 

 

Ik heb hetzelfde probleem (account niet gekoppeld). Kan dit ook opgelost worden?

Alvast hartelijk bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Thomas Vrv  Zou voor jou ook in orde moeten zijn!

Ik heb zoals de anderen in deze thread ook hetzelfde probleem. Kunnen jullie mijn account ook koppelen aan de Pickx login? 

Reputatie 7
Badge +4

@Shannenvdb  bij deze is voor jou de aanpassing ook uitgevoerd en kan je nu wel gebruik maken van Pickx. 

TUI: zal pas voor maandag zijn als iemand van Proximus zelf, hier terug op het forum langskomt om dit in orde te zetten.

Beste, hier ook sinds deze week overgestapt naar Proximus en geen toegang tot Pickx, zowel in de browser als in de app. We hadden gehoopt dat het misschien 1 à 2 werkdagen niet ging werken na activatie maar er staat dat mijn login niet gekoppeld is aan een Pickx-account. We hebben nochtans Epic en Pickx staat tussen mijn producten en diensten. Kunnen jullie helpen a.u.b.? Alvast heel erg bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu ook voor u in orde moeten zijn

Ik heb dezelfde melding. Kunnen jullie helpen?

 

Reputatie 7
Badge +4

@Yam2 Ik heb de koppeling eens opnieuw gemaakt. Kan je nog eens testen.

Bij mij dezelfde melding..

Reputatie 7
Badge +4

@avzw @Elketje1507  Ik heb jullie Pickx App account nu gekoppeld. Kunnen jullie nog eens testen.