Kunnen jullie dit oplossen?
Beste antwoord door ThierryW
Bekijk origineelKunnen jullie dit oplossen?
Beste antwoord door ThierryW
Bekijk origineelCharlotte
Het werkt nu wel bedankt.
Ik heb hetzelfde probleem. Zou iemand dit probleem kunnen oplossen aub?
Steven, kan je dit nu even testen aub?
Bedankt Charlotte, is in orde nu.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Kan dit in orde gebracht worden aub? Bedankt!
Bij mij is dit in orde. Bedankt
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem..
Groeten Loek
Dankjewel Hadewych, het werkt! :-)
Ik voel met je mee dat dit zo manueel in orde gebracht moet worden. Het release-team had dit beter moeten testen voor dit los te laten.
Dankjewel om dit zo snel op te lossen!
Het technisch team heeft de bal laten vallen maar door jou is die snel door het support team terug opgeraapt! Proximus mag blij zijn met jullie, ik wens je nog een goede dag toe!
Ik heb hetzelfde probleem (account niet gekoppeld). Kan dit ook opgelost worden?
Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb zoals de anderen in deze thread ook hetzelfde probleem. Kunnen jullie mijn account ook koppelen aan de Pickx login?
TUI: zal pas voor maandag zijn als iemand van Proximus zelf, hier terug op het forum langskomt om dit in orde te zetten.
Beste, hier ook sinds deze week overgestapt naar Proximus en geen toegang tot Pickx, zowel in de browser als in de app. We hadden gehoopt dat het misschien 1 à 2 werkdagen niet ging werken na activatie maar er staat dat mijn login niet gekoppeld is aan een Pickx-account. We hebben nochtans Epic en Pickx staat tussen mijn producten en diensten. Kunnen jullie helpen a.u.b.? Alvast heel erg bedankt.
Ik heb dezelfde melding. Kunnen jullie helpen?
Bij mij dezelfde melding..
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.