Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 January 2020
  • 39 reacties
  • 622 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

39 reacties

Als dat een toegangskaart tot het werk is zou ik dit nog niet zo erg vinden :relaxed:

Reputatie 5

Dat is toch maar moeilijk te geloven dat dit nog niet opgelost is. Elke nieuwe klant lijkt hetzelfde probleem te hebben. Stel je voor dat elk bedrijf zo zou werken,de chaos is niet meer te overzien.

Nieuwe bankkaart en geld afhalen: sorry u kaart is nog niet gekoppeld aan u profiel.

Toegangs- kaart werk: Sorry u kan niet binnen u kaart is nog niet gekoppeld aan u profiel.:blush:

Ook bij ons lukt de pickx app niet?

Ter info:  iemand van proximus zelf, komt hier pas maandag terug langs op het forum voor verdere hulp.

bij mij idem Pickx app kan niet koppelen met de account...

Inloggen werkt nu. Hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +4

@JVdA Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld? Kan je nog eens proberen.

Hallo, hier hetzelfde, pickx app staat in mijn producten maar ik krijg de boodschap “is niet gekoppeld”. Kan u helpen? Dank u!

Is nu in orde, dank u.

Reputatie 7
Badge +3

@TASKIN67 

de account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

als al je producten zie staan (gekoppeld zijn) in je myproximus en je pickx niet ziet staan dan zal er inderdaad moeten ingegrepen worden door iemand van proximus om deze koppeling in te voeren zel al zou  je pickx zien staan en je krijgt deze foutmelding dan kun je dit niet zelf regelen en moeten ze de instellingen van je profiel nagekeken worden.

Dit zullen ze maandag wel in orde zetten als ze hier terug langskomen op het forum.

Is het iets dat we zelf ook kunnen ergens in de menu of moet het per se via jullie toekomst gebeuren? Want ik zie er genoeg berichten over van mensen, zoals mijzelf, dat het niet lukt. Vervolgens wordt onze account gekoppeld door jullie en het is opgelost. Maar de reden waarom het niet werkt van het begin of de mogelijke oplossing door het zelf te regelen heb ik nog niet gelezen.

Dus, als we het zelf ook zouden kunnen graag een uitleg hoe het moet, maar als het niet kan dan graag mijn account ook koppelen aub.

 

Login lukt nu. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@PanRider62 Ik heb je pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.