Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 January 2020
  • 39 reacties
  • 621 Bekeken

Kunnen jullie dit oplossen?

icon

Beste antwoord door ThierryW 30 January 2020, 14:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

39 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@PanRider62 Ik heb je pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Login lukt nu. Bedankt.

Is het iets dat we zelf ook kunnen ergens in de menu of moet het per se via jullie toekomst gebeuren? Want ik zie er genoeg berichten over van mensen, zoals mijzelf, dat het niet lukt. Vervolgens wordt onze account gekoppeld door jullie en het is opgelost. Maar de reden waarom het niet werkt van het begin of de mogelijke oplossing door het zelf te regelen heb ik nog niet gelezen.

Dus, als we het zelf ook zouden kunnen graag een uitleg hoe het moet, maar als het niet kan dan graag mijn account ook koppelen aub.

 

als al je producten zie staan (gekoppeld zijn) in je myproximus en je pickx niet ziet staan dan zal er inderdaad moeten ingegrepen worden door iemand van proximus om deze koppeling in te voeren zel al zou  je pickx zien staan en je krijgt deze foutmelding dan kun je dit niet zelf regelen en moeten ze de instellingen van je profiel nagekeken worden.

Dit zullen ze maandag wel in orde zetten als ze hier terug langskomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@TASKIN67 

de account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Is nu in orde, dank u.

Hallo, hier hetzelfde, pickx app staat in mijn producten maar ik krijg de boodschap “is niet gekoppeld”. Kan u helpen? Dank u!

Reputatie 7
Badge +4

@JVdA Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld? Kan je nog eens proberen.

Inloggen werkt nu. Hartelijk dank!

bij mij idem Pickx app kan niet koppelen met de account...

Ter info:  iemand van proximus zelf, komt hier pas maandag terug langs op het forum voor verdere hulp.

Ook bij ons lukt de pickx app niet?

Reputatie 5

Dat is toch maar moeilijk te geloven dat dit nog niet opgelost is. Elke nieuwe klant lijkt hetzelfde probleem te hebben. Stel je voor dat elk bedrijf zo zou werken,de chaos is niet meer te overzien.

Nieuwe bankkaart en geld afhalen: sorry u kaart is nog niet gekoppeld aan u profiel.

Toegangs- kaart werk: Sorry u kan niet binnen u kaart is nog niet gekoppeld aan u profiel.:blush:

Als dat een toegangskaart tot het werk is zou ik dit nog niet zo erg vinden :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

@avzw @Elketje1507  Ik heb jullie Pickx App account nu gekoppeld. Kunnen jullie nog eens testen.

Bij mij dezelfde melding..

Reputatie 7
Badge +4

@Yam2 Ik heb de koppeling eens opnieuw gemaakt. Kan je nog eens testen.

Ik heb dezelfde melding. Kunnen jullie helpen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu ook voor u in orde moeten zijn

Beste, hier ook sinds deze week overgestapt naar Proximus en geen toegang tot Pickx, zowel in de browser als in de app. We hadden gehoopt dat het misschien 1 à 2 werkdagen niet ging werken na activatie maar er staat dat mijn login niet gekoppeld is aan een Pickx-account. We hebben nochtans Epic en Pickx staat tussen mijn producten en diensten. Kunnen jullie helpen a.u.b.? Alvast heel erg bedankt.

TUI: zal pas voor maandag zijn als iemand van Proximus zelf, hier terug op het forum langskomt om dit in orde te zetten.

Reputatie 7
Badge +4

@Shannenvdb  bij deze is voor jou de aanpassing ook uitgevoerd en kan je nu wel gebruik maken van Pickx. 

Ik heb zoals de anderen in deze thread ook hetzelfde probleem. Kunnen jullie mijn account ook koppelen aan de Pickx login? 

Reputatie 7
Badge +4

@Thomas Vrv  Zou voor jou ook in orde moeten zijn!

Ik heb hetzelfde probleem (account niet gekoppeld). Kan dit ook opgelost worden?

Alvast hartelijk bedankt!