Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 27 September 2019
  • 48 reacties
  • 670 Bekeken

Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jonathandr 27 September 2019, 11:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?

Ter uwe info: pas morgen maandag nemen de medewerkers, die van Proximus zelf zijn, hier de draad terug op en zullen je hierbij wel kunnen verder helpen.

Veel dank. Het werkt !

Reputatie 7
Badge +4

Greet, kan je dit nu nog even testen aub?

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even proberen?

Kan je dit nu even proberen?

In orde! Dank je 😊

Reputatie 7
Badge +4

@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!

Reputatie 7
Badge +4

Davy, kan je dit nu nog even testen aub?

Reputatie 7
Badge +4
dit zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?
Dank je wel , het werkt.
Reputatie 7
Badge +3

@TimJ 

Beste,

Je had de tv bundel “Family” om gratis een maand uit te testen ? Hierin zat de zender FOX… Je vindt hem niet bij de gewone zenders.

Als je wil, kan je de bundel opnieuw activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html

Als je verdere hulp of info wenst, mag je ons contacteren.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

Fijn dat te horen. Graag gedaan :grinning:

Reputatie 7
Badge +4

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!


Graag gedaan. Veel kijk plezier.

Zelfde probleem hier

TUI: ‘t zal voor maandag zijn als het Proximus forumteam hier terug langskomt op het forum.

NB: @proximus-team zelfde probleem werd door @kenVS daarnet ook gepost hier

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671#post636019

Ik ondervind ook hetzelfde probleem, pickx app blijft laden en heb geen toegang als beheerder. Bedankt voor een oplossing! 

Bij ons lukt dit ook niet. Hij herkent onze account niet in de pickx app. 

@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.

Merci!

Beste,

hier ook problemen voor aan te melden op de pickx app staat op dat het niet gekoppeld is

@marina_libbrecht Kan je in jouw profiel hier even jouw telefoon- of klantennummer aanvullen? Dan kijk ik dit graag voor je na.

@marina_libbrecht Kan je in jouw profiel hier even jouw telefoon- of klantennummer aanvullen? Dan kijk ik dit graag voor je na.

Beste,

aanpast.

@marina_libbrecht Ik heb de koppeling voor je goedgezet. Kan je het nog eens nakijken? :wink:

Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!

Tevens als ik de myproximus open, crasht deze nog voor het opgestart is. Heb deze al eens verwijderd toestel (iPhone) heropgestart, maar het gaat niet.

@marina_libbrecht Ik heb de koppeling voor je goedgezet. Kan je het nog eens nakijken? :wink:

Nog steeds niks is nog steeds het zelfde dat er op komt.