Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door jonathandr
Bekijk origineelBeste antwoord door jonathandr
Bekijk origineelAllereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?
Ter uwe info: pas morgen maandag nemen de medewerkers, die van Proximus zelf zijn, hier de draad terug op en zullen je hierbij wel kunnen verder helpen.
Veel dank. Het werkt !
Kan je dit nu even proberen?
In orde! Dank je 😊
Bedankt, het is in orde!
Beste,
Je had de tv bundel “Family” om gratis een maand uit te testen ? Hierin zat de zender FOX… Je vindt hem niet bij de gewone zenders.
Als je wil, kan je de bundel opnieuw activeren.
Als je verdere hulp of info wenst, mag je ons contacteren.
Groeten
Tina
Bedankt, het is in orde!
Graag gedaan. Veel kijk plezier.
Zelfde probleem hier
TUI: ‘t zal voor maandag zijn als het Proximus forumteam hier terug langskomt op het forum.
NB: @proximus-team zelfde probleem werd door
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671#post636019
Ik ondervind ook hetzelfde probleem, pickx app blijft laden en heb geen toegang als beheerder. Bedankt voor een oplossing!
Bij ons lukt dit ook niet. Hij herkent onze account niet in de pickx app.
Merci!
Beste,
hier ook problemen voor aan te melden op de pickx app staat op dat het niet gekoppeld is
Beste,
aanpast.
Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!
Tevens als ik de myproximus open, crasht deze nog voor het opgestart is. Heb deze al eens verwijderd toestel (iPhone) heropgestart, maar het gaat niet.
Nog steeds niks is nog steeds het zelfde dat er op komt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.