Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 27 September 2019
  • 48 reacties
  • 671 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

48 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij verder helpen. Ben ondertussen al 5 keer naar een proximus center geweest en heb ook al 4 keer telefonisch aan de lijn gehad, maar probleem geraakt niet opgelost

@marina_libbrecht Ik zie dat de activatie van jouw lijn momenteel nog niet in orde is, normaliter gebeurt dit binnen de 24h na de installatie. Test het dan nog eens uit en laat gerust iets weten. 

@Dirk De Coeyer Voor jou heb ik het nu ook manueel gekoppeld, maar dit zou nu wel direct moeten werken :wink: Kan je het even nakijken?

Nog altijd hetzelfde probleem

Nog altijd hetzelfde probleem

@Dirk De Coeyer Kan je jouw toestellen nog even heropstarten en dan nog eens proberen?

Beste

Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)

 

Hallo,

hier zelfde probleem, foutmelding dat log-in niet gekoppeld is. Kunnen jullie dit in orde maken aub?

 

 

Beste

Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)

Klantennummer: 623120464 , ik zie de Pickx staan tussen m’n producten en ben ook als beheerder aangemeld. Op m’n Samsung Atab krijg ik de melding dat ik niet de beheerder ben en via Google Chrome krijg  ik op de laptop een 404 als ik wil aanmelden … 

 

Hallo

 

Bij mij zelfde probleem met de pickx app. Kan je voor mij ook eens kijken?

Reputatie 7
Badge +4

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Greet, kan je dit nu nog even testen aub?

In orde! Bedankt!

Heb hetzelfde probleem. Pickx werkt niet ook al ben ik beheerder

Reputatie 7
Badge +4
hi Stefan, kan je het klantennr van je tv abonnement teovoegen aan je profile ?
dan kijk ik dit voor je na
is toegevoegd.

Yes, merci Charlotte! 

Bij de app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is als ik probeer in te loggen.

Via de website lukt het wel. 

Reputatie 7
Badge +4

@TimJ  Zou in orde moeten zijn.

@TimJ  Zou in orde moeten zijn.

Oké bedankt is opgelost nu.

 

Bijkomend probleem dat ik heb, is dat de zender Fox gisteren plotseling niet meer te vinden was. 

Ook de opgenomen programma’s gaven foutmeldingen bij het bekijken. 

Reputatie 7
Badge +4

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.

Ik heb wel geplande opnames staan voor Fox… Lijkt me niet logisch ? 

Beste,

Wanneer ik de proximus pickx app opstart, blijven de gegevens laden.
ik kan dus op geen enkele manier ook maar enige zender raadplegen.

Wanneer ik naar de tab tv-gids ga krijg ik de melding: “Oeps, er ging iets verkeerd”

 

Zelfde probleem als ik via laptop online tv probeer te kijken.

 

Mvg,

 

Koen

Reputatie 7
Badge +4

@Koen_dc  Ik heb een aanpassing gedaan op je Pickx profiel, het zou in orde moeten zijn.

Mijn vraag wordt niet beantwoord, vandaar ik deze nog eens plaats.

“Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!”

Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?

Beste,

Geen probleem. Het werkt nu. Hartelijk dank!