Vraag

Pickx app voor 2e verblijf



Toon eerste bericht

61 reacties

@HadewychT 

Aansluitnummer aanmaken in Pickx 2e verblijf. wil je mijn 2e aansluitnummer toevoegen in Pickx aub,

Aansluitnummer aanmaken in Pickx 2e verblijf. Hoe doe je dit?

Reputatie 7
Badge +4

@YvesVL Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. 

ik vraag mij hierbij af of dit niet simpeler kan geïmplementeerd worden door Prox zodat je geen lijnnummer moet kiezen van zodra beide nummers gekoppeld zijn bij Prox?

@Michael V

ik kan nog steeds niet kiezen, zie het 2e aansluitnummer ook niet staan. Zie foto

 

Tip; je zet hier nu je telefoonnummer op een openbaar forum wat iedereen kan lezen, om eventuele misbruiken te voorkomen doe je dit beter niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Marvanc 

kan je het aansluitnummer van je tweede verblijf even toevoegen aan je profiel aub.

@dona_01 

We gaan dit escaleren, want mogelijk loopt er iets technisch fout.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

de 2 aansluitnummers staan actief in het systeem, normaal zou het moeten lukken. 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

 

Geert

@GeertC 

wat bedoelt u met “we gaan dit escaleren”?

@Josseline1

de 2 aansluitnummers staan actief in het systeem, normaal zou het moeten lukken. 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

 

Geert

@GeertC 

ikheb op al mijn toestellen de Pickx app verwijderd. Nu opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds maar 1 aansluitnummer zichtbaar. Ofwel kijk ik misschien op de verkeerde plaats.

zie foto

 

Hoe kom ik bij een Proximus forummedewerker terecht? 

Reageer