Vraag

Pickx app voor 2e verblijf



Toon eerste bericht

61 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC  Geert, als ik op dat icoontje klik krijg ik een lijst van mogelijkheden (mobile, data usage, parental control,…..) Bij eentje staat line number, maar als ik daar op  klik krijg ik de melding “Oeps something went wrong).

Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?

Heb je de Pickx app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

 

Geert

Badge

@GeertC  Ik heb de app verwijdert en terug geinstalleerd, maar het resultaat blijft hetzelfde. Ik zie nergens een mogelijkheid om te kiezen tussen nummers.

 

@GeertC 

goede avond,

neen, ik zie nog steeds maar alleen het thuisnummer.

@GeertC

ik heb uitgelogd, terug ingelogd, nog steeds niets.

ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook niets.

Ik probeer al een hele tijd iemand van proximus uit te leggen dat mijn nummer van mijn tweede verblijf moet worden gekoppeld aan mijn Pickx app, maar blijkbaar heeft men bij Proximus daar nog nooit van gehoord terwijl ik hier lees dat het vrij eenvoudig is.  Ik wil graag programma’s programmeren via de app op ons tweede verblijf en in de app de opnames ervan bekijken.  Help!?

@kdcdp123 

ik begrijp er ook niets van! Bij iedereen lukt dit, en bij mij niet!

@Michael V 

@HadewychT 

kunnen jullie er voor zorgen dat ons 2e aansluitnummer toegevoegd wordt aan de Pickx-app aub?

FYI: Ik vermoed dat je zult moeten verder wachten op een reactie van de Proximus forummedewerkers tot maandag aangezien zij hier niet langskomen tijdens het weekend op het forum.

@Michael V  beste, ik zie dit nergens staan, enkel aansluitingsnr van hoofdverblijfplaats 

Reputatie 7
Badge +5

@Josseline1 Blij dat we u hebben helpen!

Reputatie 7
Badge +4

@dona_01 Dit betekent dat we het doorgeven naar de verantwoordelijken voor de app zodat zij verder kunnen onderzoeken waarom dit bij jullie niet werkt. 

Badge

Er zijn nu een par weken overgegaan, maar ik hoor niets meer van de mensen van Proximus. Het werkt nog steeds niet om in Pickx te kiezen tussen mijn huisadres en het tweede verblijf.

Kan deze vraag nog eens geactiveerd worden?

@HadewychT 

@Michael V 

@GeertC 

hallo allen,

ik zou graag mijn decoder kunnen beheren op afstand.

al een paar maanden aan t vragen om 2e aansluitnummer bij te voegen 8n de Pickx app.

kan er iemand helpen aub?

kan ik een 2e app downloaden met het 2e aansluitnummer, op een ander toestel?

misschien is dit de oplossing.

graag een reactie aub

josseline

Hier dezelfde vraag, hoe voeg ik het aansluitnummer van mijn 2de verblijf toe aan de Pickx app?

Reputatie 7
Badge +4

@Josseline1 Je beide nummers zijn geprogrammeerd om te gebruiken op je Pickx app. Ik heb nu voor de zekerheid het nummer dat je niet zag nog eens verwijderd en terug toegevoegd. 

Vraag aan Proximus om ook de decoder van mijn tweede woning zichtbaar te maken in de Pickx App. 

 

Alle gegevens staan vermeld in mijn profiel.

 

Mijn gegevens zijn aangevuld in mijn profiel.

Kan er nu iemand mijn vraag beantwoorden ?

Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je tweede aansluitnummer koppelen zodat je kunt kiezen in de pickx app.

@HadewychT 

sorry, zie nog steeds alleen maar het nummer eindigend op 65.

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs.

heb ik dat probleem alleen? Kan ik  hiervoor in een shop terecht?

 

groeten

josseline

@HadewychT 

“  Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken.  “

beste, kan u dit voor mijn account ook regelen? dank bij voorbaat

Badge

Men heeft deze week bij mij fiber geïnstalleerd op het hoofadres, maar het probleem met Pickx en het tweede verblijf blijft hetzelfde.

Beste Josseline,

u bent zeker niet de enige met dit probleem.

@HadewychT 

@Michael V 

@GeertC 

deze mensen reageren en willen helpen met de beste bedoelingen, daar twijfel ik niet aan, maar...we draaien rondjes...Telkens wordt er geantwoord dat de koppeling in orde is, maar ook ik (en nog andere klanten tweede verblijf) zien alleen het telnr van domicilieadres staan. Waar loopt het nu eigenlijk mis, wat loopt er mis? Zien wij als klant iets over het hoofd of is het een technisch probleem bij Prox?

Ik ben hier  ook al maanden mee bezig.  Kan dit euvel nu eindelijk eens ten gronde worden aangepakt zodat wij tevreden klanten kunnen blijven (dat is toch het streefdoel van Prox?)

Dank bij voorbaat

@HadewychT 

@GeertC

@Michael V 

hallo, ik kan nog steeds niet kiezen op de Pickx-app tussen mijn 2 adressen, aansluitnummers.

wie kan mij helpen?

groetjes

Josseline

@HadewychT 

@Michael V 

“Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken.  “

beste, kan u dit voor mijn account ook regelen? dank bij voorbaat

Waarom krijg ik hier geen respons op?

Mogelijks hebben de Prox forummedewerkers je bericht nog niet opgemerkt, maar laat ons hopen dat er morgen hier iemand van hen de draad opneemt.

Ter uwe info: Maandag komen ze van Proximus terug langs op het forum.

Reageer