Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf.
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis.
Pickx app voor 2e verblijf
Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?
Heb je de Pickx app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Geert
goede avond,
neen, ik zie nog steeds maar alleen het thuisnummer.
ik heb uitgelogd, terug ingelogd, nog steeds niets.
ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook niets.
Ik probeer al een hele tijd iemand van proximus uit te leggen dat mijn nummer van mijn tweede verblijf moet worden gekoppeld aan mijn Pickx app, maar blijkbaar heeft men bij Proximus daar nog nooit van gehoord terwijl ik hier lees dat het vrij eenvoudig is. Ik wil graag programma’s programmeren via de app op ons tweede verblijf en in de app de opnames ervan bekijken. Help!?
ik begrijp er ook niets van! Bij iedereen lukt dit, en bij mij niet!
kunnen jullie er voor zorgen dat ons 2e aansluitnummer toegevoegd wordt aan de Pickx-app aub?
FYI: Ik vermoed dat je zult moeten verder wachten op een reactie van de Proximus forummedewerkers tot maandag aangezien zij hier niet langskomen tijdens het weekend op het forum.
Er zijn nu een par weken overgegaan, maar ik hoor niets meer van de mensen van Proximus. Het werkt nog steeds niet om in Pickx te kiezen tussen mijn huisadres en het tweede verblijf.
Kan deze vraag nog eens geactiveerd worden?
hallo allen,
ik zou graag mijn decoder kunnen beheren op afstand.
al een paar maanden aan t vragen om 2e aansluitnummer bij te voegen 8n de Pickx app.
kan er iemand helpen aub?
kan ik een 2e app downloaden met het 2e aansluitnummer, op een ander toestel?
misschien is dit de oplossing.
graag een reactie aub
josseline
Hier dezelfde vraag, hoe voeg ik het aansluitnummer van mijn 2de verblijf toe aan de Pickx app?
Vraag aan Proximus om ook de decoder van mijn tweede woning zichtbaar te maken in de Pickx App.
Alle gegevens staan vermeld in mijn profiel.
Mijn gegevens zijn aangevuld in mijn profiel.
Kan er nu iemand mijn vraag beantwoorden ?
Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je tweede aansluitnummer koppelen zodat je kunt kiezen in de pickx app.
sorry, zie nog steeds alleen maar het nummer eindigend op 65.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs.
heb ik dat probleem alleen? Kan ik hiervoor in een shop terecht?
groeten
josseline
“ Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. “
beste, kan u dit voor mijn account ook regelen? dank bij voorbaat
Men heeft deze week bij mij fiber geïnstalleerd op het hoofadres, maar het probleem met Pickx en het tweede verblijf blijft hetzelfde.
Beste Josseline,
u bent zeker niet de enige met dit probleem.
deze mensen reageren en willen helpen met de beste bedoelingen, daar twijfel ik niet aan, maar...we draaien rondjes...Telkens wordt er geantwoord dat de koppeling in orde is, maar ook ik (en nog andere klanten tweede verblijf) zien alleen het telnr van domicilieadres staan. Waar loopt het nu eigenlijk mis, wat loopt er mis? Zien wij als klant iets over het hoofd of is het een technisch probleem bij Prox?
Ik ben hier ook al maanden mee bezig. Kan dit euvel nu eindelijk eens ten gronde worden aangepakt zodat wij tevreden klanten kunnen blijven (dat is toch het streefdoel van Prox?)
Dank bij voorbaat
hallo, ik kan nog steeds niet kiezen op de Pickx-app tussen mijn 2 adressen, aansluitnummers.
wie kan mij helpen?
groetjes
Josseline
“Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. “
beste, kan u dit voor mijn account ook regelen? dank bij voorbaat
Waarom krijg ik hier geen respons op?
Mogelijks hebben de Prox forummedewerkers je bericht nog niet opgemerkt, maar laat ons hopen dat er morgen hier iemand van hen de draad opneemt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.