Vraag

pickx app opent ineens niet meer op smartphone

  • 8 October 2021
  • 30 reacties
  • 3078 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Foutmelding: er lijkt een probleem te zijn met de instellingen van uw account. 

Heropstarten van toestel helpt niet, app opnieuw installeren ook niet...


30 reacties

Nee, ik denk dat er nog maar enkele toegelaten zullen worden (beschikbaar voor hen) om eerst grondig te kunnen uittesten vooraleer iedereen toe te laten, maar ze zouden dat wel beter moeten uitleggen.

Als dit een test fase is, waarim staat Pickx New dan in de Play Store? Niet echt logisch toch?

En waarom noem jij Pickx New dan de betere keuze als dat momenteel niet is?

 

  

De Pickx New app is de betere keuze,  heeft een modernere interface, meer features en is gebruiksvriendelijker. De originele app Pickx wordt nog steeds ondersteund, maar zal in de toekomst niet meer worden verder bijgestuurd worden.

Als je de Pickx New wilt gebruiken, verwijder dan de originele Pickx app van je toestel.

 

 

Het is natuurlijk een betere keuze indien deze beschikbaar is voor u en daarom dat ik ook zeg dat er in de app play store daar beter meer uitleg zou bijstaan.

Als je zoekt in de google play store op Pickx krijg je ook eerst de oude picxk te zien op je smartphone 

Nog een kleine detail ik heb eens Pickx gewist en in de Google play store terug pickx geinstalleerd en dan kreeg ik de vraag of het op mijn lokaal toestel was of op de decoder!

Heb dan natuurlijk op mijn lokaal toestel gekozen. Ik vraag mij af of je dan Decoder kiest of dit wil zeggen dat die dan op je decoder geïnstalleerd wordt? maar dat zal ik niet riskeren!!!

Ik kreeg (op mijn laptop) de suggestie dat Pickx New op sommige van mijn toestellen kan worden geïnstalleerd.
Maar bij installeren (via de laptop dus) kreeg ik wel mijn S21FE voorgeschoteld. Nu kan ik via mijn laptop Pick New niet meer installeren (grijs)
Via beheren van mijn apparaten in google kom ik er nu ook (pas) achter dat de decoder voor google een beschikbaar apparaat is. Zou ik dan ook apps op de decoder kunnen installeren via de Play Store en laptop ? Geen idee. Er is wel geen provider aan gekoppeld in de Play Store.
Bij de apps i Play Store staat Pickx New, Maar zoals gezegd, die kan ik helemaal niet meer installeren.
Ik vermoed daarom dat op de v7 de installatie gewoon niet mogelijk is.

Reageer