Vraag

pickx app opent ineens niet meer op smartphone

  • 8 October 2021
  • 11 reacties
  • 95 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Foutmelding: er lijkt een probleem te zijn met de instellingen van uw account. 

Heropstarten van toestel helpt niet, app opnieuw installeren ook niet...


11 reacties

pas maandag komt hier iemand van proximus zelf terug langs.

anders kun je bellen op zaterdsag of zondag naar de helpdesk 080022800

NB: met iOS 15 zijn er problemen gekend.

Hier hetzelfde probleem gehad, Zowel via thuisnetwerk als via 4G. Zowel op mobiel als op laptop. Sedert gisterenavond. Zonet 40 minuten aan  de lijn gehangen om iemand van de Support te pakken te krijgen. Tijdens deze wachttijd is het probleem blijkbaar verholpen. Alles werkt terug normaal.

 

Pickx werkt niet meer, iPhone 8, iOS 15.0.1.

applicatie verwijderen, terug installeren, heropstarten, iOS upgrade gedaan…nog steeds niks

Wat nu?

Met iOS 15 zijn er gekende problemen en Proximus is dit verder aan het onderzoeken.

NB: pas maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@KVO  Vrijdagavond zijn er algemene problemen geweest met bepaalde Proximus TV-diensten.  Deze werden opgelost na een interventie van IT. Groetjes, Antonella

Bij mijn partner iphone8 - iOS 14.8 werkt de app nog wel.

Er is nu een update voor iOS 15.0.2 te downloaden. Moet ik die eens proberen ? 

FYI: Er zijn wel nog gekende problemen met iOS15 die in onderzoek zijn bij Proximus.

Reputatie 7
Badge +4

@Shibakid Kan je eens kijken of je Icloud+ gebruikt op je Iphone? Dit is een nieuwe optie bij iOS15 waarbij ook de locatie verborgen wordt. Die locatie is nodig om de pickx app te kunnen gebruiken. Kan je eens proberen om Icloud+ uit te schakelen en de pickx app dan op te starten? 

Hallo @HadewychT ,

Ik heb inderdaad iCloud+ maar ik gebruik de optie Privédoorgifte (Private Relay ) niet. Is ook nog in beta.

https://support.apple.com/guide/icloud/icloud-private-relay-mm8010d8daf3/1.0/icloud/1.0

BTW, Ik zou ook niet weten hoe ik iCloud+ kan uitschakelen.

Ik heb terug geprobeerd om de app op te starten met de Private relay disabled , maar krijg nog steeds dezelfde error.

Reputatie 7
Badge +4

@Shibakid Dankjewel voor je feedback. Het is nog steeds in onderzoek en bij de testen die we hier hadden gedaan met het uitschakelen van Icloud+ (en idd de daarbij horende private relay)  lukte het steeds wel. Ik ga in ieder geval doorgeven dan dat het bij u niet lukt op deze manier. 

Hallo @HadewychT , ik wil het best proberen met iCloud+ uit te schakelen, maar ik weet niet hoe ik dit moet/kan uitschakelen.

Reageer