Skip to main content

Foutmelding: er lijkt een probleem te zijn met de instellingen van uw account. 

Heropstarten van toestel helpt niet, app opnieuw installeren ook niet...

@KVO  Vrijdagavond zijn er algemene problemen geweest met bepaalde Proximus TV-diensten.  Deze werden opgelost na een interventie van IT. Groetjes, Antonella


Met iOS 15 zijn er gekende problemen en Proximus is dit verder aan het onderzoeken.

NB: pas maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs.


Pickx werkt niet meer, iPhone 8, iOS 15.0.1.

applicatie verwijderen, terug installeren, heropstarten, iOS upgrade gedaan…nog steeds niks

Wat nu?


Hier hetzelfde probleem gehad, Zowel via thuisnetwerk als via 4G. Zowel op mobiel als op laptop. Sedert gisterenavond. Zonet 40 minuten aan  de lijn gehangen om iemand van de Support te pakken te krijgen. Tijdens deze wachttijd is het probleem blijkbaar verholpen. Alles werkt terug normaal.

 


pas maandag komt hier iemand van proximus zelf terug langs.

anders kun je bellen op zaterdsag of zondag naar de helpdesk 080022800

NB: met iOS 15 zijn er problemen gekend.


Reageer