Vraag

Pickx app op smart tv

  • 8 May 2021
  • 5 reacties
  • 6310 Bekeken

TCL smart TV gekocht (om met wifi te gebruiken). Ik wil de proximus pickx app hier op zetten maar dit lukt niet? Kan iemand me helpen?


5 reacties

FYI: Een Pick app voor smart TV is al een vraag die veel gesteld werd, of er dit binnenkort mogelijk zal zijn daar kan mss iemand van het prox forumteam je meer uitleg over geven maandag als ze hier terug langskomen.

Eventueel kun je via chromecast of apple TV → Pickx-app bekijken via Chromecast of Apple TV | Proximus

maar de laatste tijd wordt er ook meer en meer gemeld dat chromecasten niet werkt , waarschijnlijk alleen op de nieuwere versie van chromecast want op mijn oude chromecast werkt dit in ieder geval nog altijd

Reputatie 7
Badge +4

@vloci Op dit ogenblik is er nog geen app om op je TV te installeren. Je kan dus best zoals Martin voorstelt via chromecast werken of je TV verbinden met je PC waarop je dan de pickxapp kan gebruiken.

Reputatie 5

@vloci Op dit ogenblik is er nog geen app om op je TV te installeren. Je kan dus best zoals Martin voorstelt via chromecast werken of je TV verbinden met je PC waarop je dan de pickxapp kan gebruiken.

 

@HadewychT 
En wat als het niet werkt via chromecast? Dan betaal je voor iets dat je niet kan gebruiken zoals ik al meer dan een jaar doe. Jullie lopen hopeloos achter op andere providers. Jullie zijn wel goed in misleidende reclame en nietszeggende slogans!!!

Aangezien het niet bij iedereen slecht werkt zou ik persoonlijk toch meer duidelijkheid willen bekomen van Proximus uit vanaf welke chromecast versies het verkeerd loopt met Proximus Pickx (of het nu bij iedereen is of niet), dit moet toch gekend zijn, nee?

Telenet app downloaden op smart tv via playstore werkt perfect. Overschakelen ?

Reageer