Skip to main content
Beantwoord

Pickx app


Kan iemand de pickx app koppelen aan mijn account krijg telkens foutmeldingen

Beste antwoord door YorickP

@Petra .paradis uw account is gekoppeld aan Pickx, gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op de app.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

31 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1243 reacties
  • 15 augustus 2020

Er moet hier nogal wat gekoppeld worden!

Dat kunnen mensen Proximus en die komen hier niet in WE.

Kijk ondertussen of er voldoende informatie staat op uw forumprofiel.

 


Martin
  • 33126 reacties
  • 15 augustus 2020

Dat begint hier meer op een dating site te trekken :smile:

PS: privé gegevens in je forumprofiel plaatsen (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile )
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • Antwoord
  • 17 augustus 2020

@Petra .paradis uw account is gekoppeld aan Pickx, gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op de app.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 augustus 2020

Het lukt, bedankt. 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 augustus 2020

Hier werkt de app ook niet .

geraakt niet ingelogd in iOS .

ook niet via browser . 
kan dit nagekeken worden aub ?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 augustus 2020

Hier werkt Pickx ook niet. Account zaterdag aangemaakt (48u geleden), maar ik krijg nog steeds de melding: enkel beschikbaar in een pack met tv aanbod.

thx


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 18 augustus 2020

hi @tverm @PieterFDW de app zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 augustus 2020

Bij mij werkt pickx app ook niet met Proximus login. Ook mogelijk om koppelen?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 19 augustus 2020

 

patrick.vb schreef:

Bij mij werkt pickx app ook niet met Proximus login. Ook mogelijk om koppelen?

 

hi, dit zou nu voor je moeten werken


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2020

Kan iemand mijn Pickx koppelen aan mijn login ?


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2020

Sedert gisteren aangesloten bij proximus.  Proximus pickx app werkt niet.  Gebruik een iPhone SE eerste generatie en IOS 13.6.

Deze avond heeft een technicus contact met mij opgenomen: wanneer de app blokkeert moet ik schudden met de gsm.  Maar zoals ik al dacht …. het werkt ook niet.  Wat nu?

 

Nu ik toch bezig ben met klagen: mobiel ontvangst in mijn huis is nihil (links bovenaan staat er op het scherm geen service). Ik ben dus totaal niet bereikbaar tenzij ik mijn gsm bij het raam leg.  Ben dus ook TOTAAL niet tevreden over de kwaliteit van proximus.  Als de situatie niet vlug beter wordt dan zal er niets anders opzetten dan weer te switchen.


Martin
  • 33126 reacties
  • 20 augustus 2020

als je buiten staat is de ontvangst dan beter want in huis hangt het veel af van de gebruikte bouwmaterialen als het buiten beter is zou er eventueel een mobile coverage  extender een oplossing kunnen zijn

https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobcov_extend/particulieren/toestellen/mobile-coverage-extender.html

Enkel voor gebruik in België overeenkomstig de Algemene voorwaarden. Mobile Coverage Extender is een optie bij de vaste internetdienst van Proximus. Het toestel dient aangesloten te worden op de Proximus modem en voorziet een uitbreiding van het publieke mobiele 3G-netwerk van Proximus in het gebouw van de klant waardoor voor de gebruikers een beter mobiel bereik kan geboden worden (spraak en data).


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2020

Buiten is de ontvangt iets beter. Extender is momenteel uitverkocht.  

Wat met de app?


Martin
  • 33126 reacties
  • 20 augustus 2020

Inderdaad en VoWifi is er ook nog niet ! of de MCE terug komt weet ik ook niet!

Morgen komen de mensen van het proximus forumteam hier terug langs hopelijk kunnen ze u verder helpen ivm de pickx app 


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • 21 augustus 2020

@Piet S uw account is gekoppeld met de Pickx app

 

@pat65  kan u uw klantennummer of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegen? Dan kunnen we de koppeling ook voor u uitvoeren.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 21 augustus 2020

Is zopas in orde gebracht


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 454 reacties
  • 21 augustus 2020

@pat65 de koppeling is gebeurd, gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op mail


Beste, proximus, sinds een week klant en ik probeer tv te kijken via mijn pc (firefox mozilla) dit lukt dus niet telkens krijg ik de melding dat dit programma enkel te bekijken is via een tv bundel (wat ik heb….) de app op de i phone werkt evenmin. Krijg steeds een laad scherm. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Mvg


Martin
  • 33126 reacties
  • 21 augustus 2020

is de doorstroming al gebeurt odat de pickw app gekoppeld is aan je Myproximus account, als je kijkt in http://myproximus.be zou je daar al proximus pickx moeten zien staan,
Als iemand van het prox forumteam langs komt kunnen ze ook eens alles natrekken.


beste, ik zie dat dit er inderdaad bijstaat. toch lukt het niet helaas...


Martin
  • 33126 reacties
  • 21 augustus 2020

Kan inderdaad nog altijd dat ze een een kleine aanpassing moeten doen, zou best kunnen dat de prox forummedewerkers maar pas maandag hier reageren, aangezien ze in het weekend niet op het forum komen, je kunt tijdens het weekend wel de helpdesk bellen 0800 22 800 indien je dit wenst.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 augustus 2020

Bij mij werkt pickx app ook niet met Proximus login. Ook mogelijk om koppelen? Ik krijg steeds de melding: enkel beschikbaar in een pack met tv aanbod.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 augustus 2020

Hetzelfde hier. 

Enkel beschikbaar in een pack met tv aanbod.

Sinsdag dinsdag pas klant, alle producten staan bij myproximus, redelijk teleurstellend dat dit nu al niet werkt...


Martin
  • 33126 reacties
  • 23 augustus 2020

kan zijn als nieuwe klant dat die aanpassing nog niet volledig doorgestroomd is maar morgen kunnen ze daarvoor zorgen.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 24 augustus 2020

@DavyD07  @vervaekekoen  kan je de app nog even proberen ?
deze zou moeten werken voor je


Reageer