Beantwoord

Pickx app

  • 15 August 2020
  • 31 reacties
  • 591 Bekeken

Kan iemand de pickx app koppelen aan mijn account krijg telkens foutmeldingen

icon

Beste antwoord door YorickP 17 August 2020, 09:24

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi @tverm @PieterFDW de app zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?

Reputatie 6
Badge +3

@Petra .paradis uw account is gekoppeld aan Pickx, gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op de app.

Reputatie 6
Badge +2

Er moet hier nogal wat gekoppeld worden!

Dat kunnen mensen Proximus en die komen hier niet in WE.

Kijk ondertussen of er voldoende informatie staat op uw forumprofiel.

 

Reputatie 6
Badge +3

@Piet S uw account is gekoppeld met de Pickx app

 

@pat65  kan u uw klantennummer of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegen? Dan kunnen we de koppeling ook voor u uitvoeren.

Is zopas in orde gebracht

Reputatie 6
Badge +3

@pat65 de koppeling is gebeurd, gelieve eens uit te loggen en opnieuw in te loggen op mail

Sedert gisteren aangesloten bij proximus.  Proximus pickx app werkt niet.  Gebruik een iPhone SE eerste generatie en IOS 13.6.

Deze avond heeft een technicus contact met mij opgenomen: wanneer de app blokkeert moet ik schudden met de gsm.  Maar zoals ik al dacht …. het werkt ook niet.  Wat nu?

 

Nu ik toch bezig ben met klagen: mobiel ontvangst in mijn huis is nihil (links bovenaan staat er op het scherm geen service). Ik ben dus totaal niet bereikbaar tenzij ik mijn gsm bij het raam leg.  Ben dus ook TOTAAL niet tevreden over de kwaliteit van proximus.  Als de situatie niet vlug beter wordt dan zal er niets anders opzetten dan weer te switchen.

Bij mij werkt pickx app ook niet met Proximus login. Ook mogelijk om koppelen?

als je buiten staat is de ontvangst dan beter want in huis hangt het veel af van de gebruikte bouwmaterialen als het buiten beter is zou er eventueel een mobile coverage  extender een oplossing kunnen zijn

https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobcov_extend/particulieren/toestellen/mobile-coverage-extender.html

Enkel voor gebruik in België overeenkomstig de Algemene voorwaarden. Mobile Coverage Extender is een optie bij de vaste internetdienst van Proximus. Het toestel dient aangesloten te worden op de Proximus modem en voorziet een uitbreiding van het publieke mobiele 3G-netwerk van Proximus in het gebouw van de klant waardoor voor de gebruikers een beter mobiel bereik kan geboden worden (spraak en data).

Buiten is de ontvangt iets beter. Extender is momenteel uitverkocht.  

Wat met de app?

Inderdaad en VoWifi is er ook nog niet ! of de MCE terug komt weet ik ook niet!

Morgen komen de mensen van het proximus forumteam hier terug langs hopelijk kunnen ze u verder helpen ivm de pickx app 

Dat begint hier meer op een dating site te trekken :smile:

PS: privé gegevens in je forumprofiel plaatsen (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile )
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 7
Badge +4

 

Bij mij werkt pickx app ook niet met Proximus login. Ook mogelijk om koppelen?

 

hi, dit zou nu voor je moeten werken

Beste, proximus, sinds een week klant en ik probeer tv te kijken via mijn pc (firefox mozilla) dit lukt dus niet telkens krijg ik de melding dat dit programma enkel te bekijken is via een tv bundel (wat ik heb….) de app op de i phone werkt evenmin. Krijg steeds een laad scherm. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Mvg

is de doorstroming al gebeurt odat de pickw app gekoppeld is aan je Myproximus account, als je kijkt in http://myproximus.be zou je daar al proximus pickx moeten zien staan,
Als iemand van het prox forumteam langs komt kunnen ze ook eens alles natrekken.

hi @tverm @PieterFDW de app zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?

Dag Jonathan,

Dit werkte tot begin deze week, maar nu terug hetzelfde probleem.

“enkel beschikbaar in een pack met tv aanbod”

 

beste, ik zie dat dit er inderdaad bijstaat. toch lukt het niet helaas...

Kan inderdaad nog altijd dat ze een een kleine aanpassing moeten doen, zou best kunnen dat de prox forummedewerkers maar pas maandag hier reageren, aangezien ze in het weekend niet op het forum komen, je kunt tijdens het weekend wel de helpdesk bellen 0800 22 800 indien je dit wenst.

Net als bij velen werkt sinds kort de pickx app niet meer op iphone of ipad, app al opnieuw geïnstalleerd maar hangt hij altijd vast in het aanmeldingscherm

 @jonathandr  de app werkt nog steeds niet. Wanneer we deze op de computer testen lukt het om in te loggen, maar is het niet mogelijk om programma’s te bekijken( er komt op : Enkel beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs). Op onze gsm’s lukt het zelfs niet om in te loggen ( ofwel blijft hij laden, ofwel keert hij terug naar het eerste scherm dat je krijgt bij het openen van de app). 
We hopen dat dit snel kan opgelost worden?

TUI: maandag komen ze terug langs op het forum, dan kunnen ze je profiel/settings/koppeling nog eens natrekken.

Het lukt, bedankt. 

Reputatie 7
Badge +4

Er is inderdaad een probleem gekend met de app op iOS. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten.

Reputatie 7
Badge +4

@DavyD07  @vervaekekoen  kan je de app nog even proberen ?
deze zou moeten werken voor je

Hier werkt de app ook niet .

geraakt niet ingelogd in iOS .

ook niet via browser . 
kan dit nagekeken worden aub ?

Reageer