Skip to main content
Beantwoord

Pickx app


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

31 reacties

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 augustus 2020
jonathandr schreef:

hi @tverm @PieterFDW de app zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?

Dag Jonathan,

Dit werkte tot begin deze week, maar nu terug hetzelfde probleem.

“enkel beschikbaar in een pack met tv aanbod”

 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 29 augustus 2020

 @jonathandr  de app werkt nog steeds niet. Wanneer we deze op de computer testen lukt het om in te loggen, maar is het niet mogelijk om programma’s te bekijken( er komt op : Enkel beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs). Op onze gsm’s lukt het zelfs niet om in te loggen ( ofwel blijft hij laden, ofwel keert hij terug naar het eerste scherm dat je krijgt bij het openen van de app). 
We hopen dat dit snel kan opgelost worden?


Martin
  • 33192 reacties
  • 29 augustus 2020

TUI: maandag komen ze terug langs op het forum, dan kunnen ze je profiel/settings/koppeling nog eens natrekken.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 31 augustus 2020
vervaekekoen schreef:

 @jonathandr  de app werkt nog steeds niet. Wanneer we deze op de computer testen lukt het om in te loggen, maar is het niet mogelijk om programma’s te bekijken( er komt op : Enkel beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs). Op onze gsm’s lukt het zelfs niet om in te loggen ( ofwel blijft hij laden, ofwel keert hij terug naar het eerste scherm dat je krijgt bij het openen van de app). 
We hopen dat dit snel kan opgelost worden?


hi, ik laat dit verder nakijken en in orde brengen


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 september 2020

Net als bij velen werkt sinds kort de pickx app niet meer op iphone of ipad, app al opnieuw geïnstalleerd maar hangt hij altijd vast in het aanmeldingscherm


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3421 reacties
  • 9 september 2020

Er is inderdaad een probleem gekend met de app op iOS. Het zou echter in orde moeten zijn na een herinstallatie. Je zou dan versie 5.4.7 moeten hebben. Het wordt sowieso nog verder opgevolgd door onze specialisten.


Reageer