Skip to main content

Hallo,

 

vorige week vrijdag heeft een installateur hier ons fiber abbonement in werking komen stellen. Enkel de Pick app / website werkt niet.

telkens als ik mij aanmeld krijg ik de melding dat mijn account niet herkend wordt of nog niet gekoppeld werd. 
Volgens de vele telefoontjes met de klantendienst zou het moeten werken… wat dus niet het geval is.

Heeft er hier iemand een oplossing voor?

 

 Alvast bedankt

 

 

@Senne99 

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen natrekken of dit ook doorgestroomd is in hun systeem, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Profiel zou aangevuld moeten zijn.