Skip to main content
Vraag

Opnames van Star Channel niet zichtbaar op de pickx website

• August 24, 2025
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste,  

Sinds Star Channel deel uitmaakt van het basispakket, zijn de opnames van deze zender niet meer zichtbaar op de pickx website, zowel als opgenomen als nog op te nemen opnames .  Kan hier iets aan gedaan worden aub ?  Op de app is er geen probleem. 

Alvast bedankt 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • August 24, 2025

Lauter ter info: hier ondertussen ook een topic die ook over star channel handelt:

Star channel | Proximus Forum

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • August 25, 2025

@Martin :  Bedankt, maar dat is mijn probleem niet.   Ik zie de zender en de opnames op de decoder verschijnen en ook op de pickx app, maar ik zie de opnames van Star Channel niet op de website van pickx verschijnen.   De zender zelf kan ik wel in de tv-gids terugvinden

Martin
  • August 25, 2025

@Raenafel Ik heb als test nu eens een opname gestart vanop mijn laptop van het lopende programma op zender STAR en inderdaad ik zie de opname direct op mijn Smartphone (kan natuurlijk niet kijken) maar op de Laptop vind ik ook de opname niet terug.

We zullen moeten wachten op een antwoord van een Proximus-Moderator morgen of het een bij hen gekend probleem is dat het niet synchroon loopt op de pickx-webversie!

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2025

@Raenafel 

vraag is doorgestuurd

we vragen feedback en houden je op de hoogte

mvg

Tina

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 4, 2025

@tina.b 

Is hier al een oplossing voor ?  De opnames van Star Channel zijn nog steeds niet zichtbaar op de pickx website.   Ik kan deze ook moeilijk via de decoder bekijken, omdat deze meermaals plots uitvalt en dan opnieuw opstart.    

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 4, 2025

@Raenafel we mochten nog geen antwoord ontvangen, we vragen opnieuw feedback!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 12, 2025

Probleem is nog steeds niet opgelost.   Decoder valt ook nog steeds om de 5 seconden uit.

Ik zou heel graag mijn 129 opnames (+ volgende die nog opgenomen zullen worden)  via de decoder kunnen bekijken.