Wanneer gaat Proximus eindelijk werk maken van het langer dan 60 dagen bewaren van opnames op de V7 android tv decoder ? Ik heb mijn V5 decoder met harde schijf, waarop ik opnames in de cloud tot 3 jaar en oneindig op de harde schijf kon bijhouden DOOR JULLIE VERPLICHT MOETEN VERVANGEN door de V7 decoder, waarop je opnames maar 60 dagen kan bijhouden, terwijl de V5 decoder nog zonder problemen werkte. Volgende week begint seizoen 4 van het programma FBI op Play 5. Seizoen 3 heb ik door omstandigheden nog niet kunnen zien. Met de oude V5 decoder had dit geen probleem geweest omdat ik dan seizoen 4 had kunnen opnemen op de harde schijf of tot 3 jaar had kunnen bewaren. En als ze dan seizoen 3 nog eens hadden herhaald, had ik dit kunnen inhalen. Hetzelfde bv met de serie Elementary. Nu omdat opnames maar 60 dagen beschikbaar blijven, kan dit dus niet meer.
Er is in mijn ogen geen enkel voordeel aan de V7 decoder. Ja je kan bv youtube filmpjes casten op je tv toestel, maar dan moet je er wel de reclame verplicht bijnemen. Als ik youtube via mijn browser bekijk, kan ik tenminste de reclame omzeilen met de ingebouwde ad-blocker.
Op de oude decoder kon ik tenminste zien dat er een opname aan het gebeuren was, zelfs als de decoder gewoon op standby stond. Op de nieuwe decoder moet ik maar raden dat de opname aan het gebeuren is als de decoder op standby staat.