Vraag

Omruiling TV-box

  • 22 February 2024
  • 27 reacties
  • 511 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Helaas moet ik weer een keer jullie vriendelijke hulp inroepen.

Op 13/02/2024 kreeg ik van Proximus een e-mail dat mijn TV-box te oud is. Goed  nieuws we ruilen hem om.

Hieronder. herneem ik de tekst van de e-mail :

Hallo Johan,

Goed nieuws, een gloednieuwe TV Box komt eraan!

We hebben gemerkt dat je nog een oude versie van onze TV Box hebt die niet meer voldoet aan de normen voor een optimale TV-ervaring.  Met een nieuwe TV Box krijg je een betere TV-ervaring en steeds de nieuwste updates. Daarom vervangen wij je oude TV Box zonder installatiekosten(zie serienummer hier onderaan vermeld).

De nieuwste TV Boxen zijn niet alleen sneller, ze verbruiken ook minder energie, Je kan ook toegang krijgen tot een veelvoud aan applicaties zoals Netflix, Disney+ en nog veel meer.

 

Hoe krijg je jouw nieuwe TV Box?

Je ontvangt zeer spoedig je nieuwe TV Box via bpost.
Niet thuis? Geen probleem, dan laat de bezorger een bericht in je brievenbus om je TV Box op te halen in een postpunt bij jou in de buurt.

 

Voor je begint
  • Je oude TV Box stopt met werken enkele weken nadat de nieuwe is geleverd. Sluit dus zo snel mogelijk je nieuwe aan. 
  • Je opnames van de laatste 60 dagen worden automatisch overgezet naar je nieuwe TV Box. Opnames ouder dan 60 dagen kunnen niet worden opgeslagen.

 

 

Installeer makkelijk je nieuwe TV Box
 

Ik ontving echter niets en hoorde ook niet over een verzending.

Daarom naar het Forum geschreven, dat ik 2 TV-boxen heb en deze graag hetzelfde in gebruik wilde houde, of dan ook de tweede (even oud) omgeruild kan worden.

Gisteren ontving ik een bevestigingsmail van Proximus.

Hierin staat echter tot mijn verwondering dat ik 2x €49 moet betalen???????

Kunt u mij helpen?


27 reacties

@Mutlie  Je Bbox is volgens het orderingsusteem van  september 2024

@Luc.M 
Ik wist niet dat PX zo snel was 😁Dat is een half jaar vooruit !
September 2014 waarschijnlijk? Zou kunnen, Serienummer begint met 14.

Reputatie 7
Badge +3

@Mutlie  Oeps ja het is september 2014 😀

Reageer